حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وجود سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ توسط FCC حتمی شد!

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

تاکنون صحبت‌های زیادی را در مورد دو دستگاه سامسونگ در ترنجی خوانده اید. یکی از مورادی که برای ما تا قبل از این به صورت شایعه قلمداد شده بود، وجود نسخه پلاس از گلکسی اس ۶ اج  است. این نسخه با توجه به مدارک منتشر شده در ادامه مطلب از حالت شایعه به واقعیت تبدیل شده؛ گویا پایان سری نوت اج به سر رسیده است و سامسونگ این بار فبلتی با دو لبه را معرفی خواهد کرد. البته فبلتی که بر خلاف سیاست اصلی فبلت های شرکت، قلم ندارد! در ادامه همراه باشید.

در شهریور ماه، اپل دو رقیب جدی خود را وارد میدان خواهد کرد. سامسونگ قصد دارد برای مقابله با این دو رقیب، دو اسمارت جدید معرفی کند و قید سری اس معرفی شده در اول سال را بزند. برداشت شخصی دیگری نیز دارم که به نظر من سامسونگ با خود می‌گوید فبلت اپل بدون قلم بازخورد خوبی دارد پس چرا اگر این فبلت همانند اس ۶ اج یک شاهکار طراحی البته بدون قلم باشد، بازخورد خوبی نکند؟ پس سری نوت اج را حذف کنیم! گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را پیش رو داریم.

هر دو دستگاه در FCC به تاییدیه ارتباطات رسیده اند. Galaxy Note 5 ( گلکسی نوت ۵ ) در Verizon با SM-N920V شناخته شده است که از LTE باند ۲ ، ۴ و ۱۳ پشتیبانی می‌کند. SM-N920A مربوط به اپراتور AT&T بوده که بر خلاف مدل قبلی از باند ۲، ۴، ۱۷ و ۱۲ پشتیبانی کرده است. بد نیست بدانید در این مدرک تاریخ عرضه را نیز شهریور ماه قید کرده اند. از جمله مشخصات نوت ۵ را می‌توان به صفحه نمایش QHD با رزولوشن ۱۴۴۰  در ۲۵۶۰ بیان کرد که پردازنده Exynos 7422 همراه با ۴ گیگابایت رم، قدرت اصلی را فراهم کرده است. نکته منفی که به نظر می‌آید  عدم پشتیبانی این دستگاه از میکرو اس دی و باتری غیرقابل تعویض خواهد بود که نشان از سیاست در نظر گرفته شده سامسونگ همانند اس ۶ است.

Samsung Galaxy S6 edge Plus  ( گلکسی اس ۶ اج پلاس ) در Verizon کد SM-G928V و در AT&T کد SM-928A را به خود اختصاص داده است. باند های ارتباطی نیز همانند نوت ۵ بیان شده که تنها تفاوت در این دستگاه به نسبت مدل  S6 edge دو قسمت خواهد بود. افزایش صفحه نمایش در حدود ۵٫۵ اینج و استفاده از Snapdragon 808 به جای پردازنده بومی سامسونگ خواهد بود.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک های زیر اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

Source: FCC (Note 5 Verizon / S6 Edge Plus Verizon / Note 5 AT&T / S6 Edge Plus AT&T)

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

B-) …Revolution is near

Mehrshad.HTC

evolution

SAMSUNG 2015

اونی که من گفتم درست تر هست.

SAMSUNG 2015

The Next Big Thing is here… B-)

Different_boy

البته ی چیز دیگه هم هست در مورد قلم نداشتن اس۶اج پلاس.اینکه همینطوری خم صفحه و کیسش کلی خرج برداشته.بیاد قلم و دیجیتالیزر هم بذاره روی صفحه دیگه نمیشه قیمت روش گذاشت.بنظرم بخاطر مهار قیمت این تصمیم گرفته شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....