حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس، جدولی را منتشر کرد که نشان می‌دهد که کدام دستگاه‌ها با کابل و آداپتور USB-C این شرکت سازگاری دارد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اگر به‌یاد داشته باشید، دیروز خبری منتشر کردیم مبنی بر اینکه وان‌پلاس، مشکل در کابل‌ و آداپتورهای USB-C خود را پذیرفته است. به‌تازگی، این شرکت جدولی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کدام دستگاه‌ها با کابل و آداپتور USB-C وان‌پلاس هماهنگی دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

وان‌پلاس، دیروز تایید کرد که کابل و آداپتور USB-C این شرکت می‌تواند در شرایط‌ خاص به منبع شارژ دستگاه‌های کاربران آسیب وارد نماید؛ دلیل اصلی این مشکل، استفاده از مقاومت غیراستاندارد اعلام شده است. اگر از کابل و آداپتور USB-C  وان‌پلاس برای شارژ گوشی‌های هوشمند خود استفاده کنید که از قابلیت «شارژ سریع» پشتیبانی می‌کند، هنگام شارژ دستگاه خود با استفاده از برخی گجت‌های جانبی خاص نظیر پاوربانک‌ها، شارژرها و هاب USB این احتمال وجود دارد که منبع شارژ گوشی‌هوشمند شما آسیب ببیند.

charts

در بیانیه اخیر این شرکت، وان‌پلاس تاکید کرده است که کابل و آداپتور USB-C این سازنده برای گوشی‌های وان‌پلاس ۲ هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد و کاربرانی که به‌صورت جداگانه این دو را خریداری کرده‌اند، می‌توانند حداکثر تا قبل از ۳۱ دسامبر نسبت به دریافت وجه پرداختی خود از وان‌پلاس اقدام نمایند. به دلیل اینکه کابل و آداپتور USB-C وان‌پلاس برای وان‌پلاس ۲ مشکلی ایجاد نمی‌کند، مبلغ بازپرداختی شامل کابل و آداپتور اصلی این گوشی که در بسته‌بندی آن بوده است، نمی‌شود.

اگر شما کابل و آداپتور USB-C وان‌پلاس را از وب‌سایت رسمی ما به‌عنوان یک محصول مستقل برای دستگاه‌های دیگر به‌ جزء وان‌پلاس ۲ خریداری کرده‌اید، این فرصت برای شما مهیا شده است تا نسبت به دریافت وجه پرداختی خود اقدام نمایید. لطفا توجه داشته باشید که کابل‌های موجود در جعبه وان‌پلاس ۲ به‌دلیل ایمن بودن برای استفاده با وان‌پلاس ۲، شامل این بازپرداخت نمی‌شود.

کاربرانی که برای این بازپرداخت واجد الشرایط هستند، می‌توانند با مراجعه به این لینک و پرکردن فرم موجود در آن، نسبت به دریافت مبلغ پرداختی خود اقدام نمایند. هم‌چنین، وان‌پلاس لیستی را منتشر کرده است که دستگاه‌های سازگار با کابل و آداپتور USB-C خود را نشان می‌دهد. به‌طور کلی، اگر پاوربانک، شارژر و USB هاب شما توسط CE، CCC و UL تاییدیه دریافت کرده باشد، استفاده از این کابل نباید برای منبع شارژ دستگاه شما اشکالی به‌وجود آورد. با این‌حال، توصیه می‌شود به‌منظور جلوگیری از آسیب‌دیدن وسایل خود، نسبت به دریافت مبلغ پرداختی خود اقدام نمایید.

 [su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-releases-chart-showing-which-devices-can-safely-use-its-flawed-USB-Type-C-cable-and-adapter_id76173″ icon_color=”169e83″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی