حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

والترداسیلوا طراح جلوپنجره یک تکه آئودی از سمت خود استعفا داد. خداحافظ داسیلوا!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

والترداسیلوا را شاید اگر همه نشناسند، عاشقان خودرو اما او را خوب به یاد می‌آورند، یکی از تاثیرگذارترین افراد شاغل در صنعت خودرو که فعالیت خود را در گروه فیات و آلفارمئو شروع کرد. و پس از مدتی فولکس واگن از وی به عنوان مدیر بخش طراحی سئات دعوت به عمل آورد و داسیلوا نیز آن را پذیرفت و در بازه ۱۹۹۹ الی ۲۰۰۲ برای این شرکت فعالیت کرد. اما نقطه عطف کاری داسیلوای ایتالیایی شاید منصوب شدن وی به عنوان مدیر بخش طراحی آئودی بوده است. در ادامه همراه باشید.

داسیلوا توانست با ارائه جلوپنجره یک تکه زبان جدیدی برای آئودی تعریف کند. آئودی R8 یکی از محصولات طراحی شده توسط وی بوده است. این عمل کافی بود تا والتر داسیلوا از سوی هیئت مدیره فولکس واگن به عنوان مدیر طراحی مجموعه فولکس واگن انتخاب شود و دوباره به این شرکت باز گردد. اما وی که تا چندی پیش مستقیماً بر فرآیند طراحی تمامی خودروهای مجموعه فولکس واگن اعم از آئودی، سئات، اشکودا، لامبورگینی، بنتلی، پورشه و بوگاتی نظارت می‌کرد، از سمت خود خدا حافظی کرد و دیگر شاهد طراحی‌های او در محصولات این شرکت نخواهیم بود.

اکنون با توجه به رسوایی‌هایی که چندی قبل برای فلوکس واگن به وجود آمده، استعفای ناگهانی این طراح زبر دست از سمت خود، سوال‌های زیادی را ایجاد کرده است که عنوان می‌شود، احتمالاً خروج او از شرکت به همین رسوایی‌ها مربوط است. بهتر است به این موضوع بد بین نباشیم، احتمالاً مستحضر هستید اپل در حال برنامه‌ریزی برای طراحی و تولید خودرویی با برند خود است، شاید اپل خواهان همکاری با او بوده است و وی برای قبول این پیشنهاد از سمت خود کناره‌گیری کرده! به هر حال هنوز مشخص نیست که این طراح قصد دارد پس از استعفای خود در چه شرکتی فعالیت کند. پیش‌تر نیز ماتیاس مولر مدیر عامل جدید این شرکت از تغییر عمده‌ی سیاست‌های فولکس واگن خبر داده بود، او عنوان کرد که تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده خودرو در جهان دیگر در اولویت‌های این شرکت قرار ندارد و چیزی که اکنون در اولویت قرار گرفته است سود دِه بودن محصولات فولکس واگن می‌باشد.

والتر داسیلوا فقط تا پایان ماه نوامبر امسال در  فولکس واگن مشغول خواهد بود و قطعاً برای مقصد بعدی‌اش جایی بهتر از الآن را در نظر گرفته است.

<<خداحافظ داسیلوا، منتظر طراحی‌های جدیدت در مقصد بدی تو هستیم>>

[su_button url=”http://www.autoblog.com/2015/11/06/walter-de-silva-volkswagen/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]autoblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

صد در صد مقصد بعدیش اپله
B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-) B-)

parsa212

حالا معژژ میاد میگه گوشی سونی از جلدپنجره اءودی بهتره
فقط هم خودم مقایسخ کردم!
خخخخخخخ
عملی#

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....