حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هولولنز مایکروسافت سال آینده وارد چین می شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، مایکروسافت

براساس گزارش‌های جدید، شرکت ردموندی مایکروسافت قصد داشته هولولنز را سال آینده با قیمت ۲۲ هزار یوآن راهی بازار چین کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

Terry Myerson یکی از مدیران اجرایی بخش ویندوز مایکروسافت طی مصاحبه اخیر خود بیان داشت که این دستگاه واقعیت‌افزوده در نیمه نخست سال ۲۰۱۷ وارد بازار چین خواهد شد. پیش خرید هولولنز هم‌اکنون در ۹ کشور دردسترس بوده و در ایالات‌متحده قیمتی ۳۰۰۰ دلاری، در فرانسه و ایرلند قیمتی ۳۲۹۹ یورویی، در انگلستان ۲۷۱۹ پوندی و برخی کشورهای دیگر قیمت متفاوتی دارد.

مایکروسافت با شرکت‌های مختلفی همکاری می‌کند تا هولولنز شامل برنامه‌های کاربردی شود. یکی از این کمپانی‌ها ولوو بوده که دستگاه را با سیستم خود یکپارچه ساخته تا مصرف‌کنندگان در هنگام خرید، تجربه جالبی داشته باشند.

هولولنز در کشورهای مختلف دیگری عرضه خواهد شد و تنها شامل چند کشور نخواهد شد. هولولنز بیشتر مناسب مصارف کسب و کار و صنعتی بوده، بنابراین یک محصول مصرفی عمومی به شمار نمی‌رود.

البته برای انجام بازی می‌توان عملکرد جالبی از خود ارائه دهد و دستگاه بازی متفاوتی باشد. قیمت بالای هولولنز موجب می‌شود تا استقبال بالایی توسط افراد از آن نخواهد شد و بیشتر صنایع و شرکت‌ها تمایل به استفاده از آن پیدا کنند.

شرکت ردموندی اخیرا طی رویداد ۲۶ اکتبر خود به معرفی هدست ویندوز ۱۰ پرداخت که با همکاری شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت توسعه پیدا می‌کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://techfrag.com/2016/12/09/microsoft-hololens/”]techfrag[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
max03

خوشم میاد مایکی داره دنیای تکنولوژی رو دگرگون میکنه??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH