حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Truecaller را به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های خود نصب خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد در صنعت موبایل جهان است؛ به علاوه یکی از بازیگران اصلی در بازار چین نیز محسوب می‌شود. این شرکت یک قرارداد همکاری با Truecaller امضا کرده تا این اپلیکیشن نمایش اطلاعات تماس‌گیرنده و دفترچه تلفن هوشمند را به‌صورت پیش‌فرض بر روی ده‌ها میلیون دستگاه خود نصب کند.

در ادامه با ترنجی همراه شوید

Truecaller ویژگی‌هایی ازجمله بررسی سابقه تماس برای حذف تماس‌های اسپم در کنار دفتر تلفن هوشمند برای یافتن راحت‌تر مخاطبین، دارد. هوآوی در مرحله‌ی اول این قرارداد را به Honor 8 که به‌تازگی رونمایی شده و ماه آینده عرضه خواهد شد، محدود ساخته است؛ اما نماینده‌ی این شرکت اذعان داشته که Truecaller در آینده بر روی تمامی گوشی‌های هوآوی که در آمریکا، اروپا، هند، خاور میانه وجنوب شرقی آسیا عرضه شوند، نصب خواهد شد.

جالب است که هردو شرکت عنوان کرده‌اند که بحث مالی در این قرارداد اهمیت نداشته و این همکاری را استراتژیک و در راستای گشودن راه‌های جدید پیشرفت برای هردو شرکت دانسته‌اند. Truecall بیش از ۲۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی داشته که ۱۳۰ میلیون آن به‌تنهایی از هند بوده است. این سرویس به‌صورت ماهانه ۹۰ میلیون کاربر فعال داشته که به نظر می‌رسد این رقم به‌زودی از مرز ۱۰۰ میلیون هم عبور خواهد کرد.

هوآوی امسال بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تولید کرده است که نسبت به سال ۲۰۱۴ موفق شده ۳۳% رشد داشته باشد. افزودن اپلیکیشن های دیگر تولیدکنندگان روشی برای جلب نظر مخاطبان در مقایسه با سیستم‌عامل ساده‌ی گوگل است و بعلاوه دستگاه‌های این شرکت را در مقایسه با دیگر دستگاه‌های اندرویدی خاص‌تر از قبل خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/huawei-will-pre-install-truecaller-on-all-future-smartphones/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش