حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۹ به صورت رسمی معرفی شد:دوربین دو گانه لایکا و پردازنده کایرین ۹۶۰

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، موبایل، هواوی

هوآوی میت ۹ چند دقیقه قبل در طی رویدادی در مونیخ آلمان معرفی شد. پیشتر، اطلاعات و تصاویر زیادی از این فبلت لو رفته بود و تقریبا ما را از مشخصات این گوشی مطلع کرده بودند. برای جزئیات بیشتر، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

میت ۹ فبلتی با بدنه فلزی و صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی IPS و با رزولوشن ۱۰۸۰p است که مجهز به شیشه ۲٫۵D شده است. این فبلت تنها ۷٫۵ میلیمتر ضخامت داشته و ۱۶۹ گرم نیز وزن دارد که مقدار مناسبی است.

gsmarena_001

 

میت ۹ مجهز به پردازنده جدید هشت هسته ای کایرین ۹۶۰ است که از چهارهسته کورتکس A73 و چهار هسته کورتکس A53 تشکیل شده که به ترتیب سرعت کلاک ۲٫۴ و ۱٫۸ دارند. این بار شاهد گرافیک مناسبی برای یک پرچمدار در این گوشی هستیم. هوآوی پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP8 را برای فبلت جدیدش انتخاب کرده است. و بالاخره رمی ۴ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

قسمت دیگر و جذاب این فبلت را باید دوربین دوگانه لایکا دانست که برای بار دوم در گوشی های هوآوی از آن استفاده می شود. میت ۹ از دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی تک رنگ و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد که هر دو دیافراگم ۲٫۲ دارند. هر دو دوربین مجهز به تثبیت کننده اپتیکال تصاویر (OIS)، فوکوس هیبردی ۴ در ۱، فوکوس لیزری، تشخیص فازی، عمق و تشخیص کنتراست هستند. همچنین فلش دوگانه نیز در کنار دوربین دوگانه قرار دارد.

gsmarena_003

نکته جالب این است که هوآوی ادعا دارد که فبلت جدیدش مجهز به زوم هیبریدی جدیدی است که می تواند بدون افت کیفیت زوم کند. خب، باید ببینیم که آیا ادعای هوآوی در این باره در استفاده روزمره نیز صحیح و درست است؟

و بالاخره، میت ۹ قادر است که با کیفیت ۴k فیلمبرداری کند. برای بار اول است که این قابلیت را در پرچمداران هوآوی می بینیم.

همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز به سنسوری ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم ۱٫۹ با فوکوس خودکار مجهز شده است.

سایر مشخصات میت ۹ از این قرار است:حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی(قابل ارتقا از طریق میکرو اس دی)، پشتیبانی از ۴G و دو سیم کارت، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری که از شارژ سریع ۵ آمپری بهره می برد و حسگر اثر انگشت.

میت ۹ از اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 استفاده می برد. این گوشی در رنگ های خاکستری،نقره ای، طلایی،قهوه ای،سفید سرامیکی و مشکی عرضه خواهد شد.

gsmarena_002

هوآوی قصد دارد که ابتدا این گوشی را در چین و سپس در کشور های دیگر عرضه کند. قیمت پیشنهادی این گوشی نیز ۶۹۹ یورو در اروپا است.

نظر شما چیست؟ آیا پرچمدار جدید هوآوی را می پسندید؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/huawei_unveils_the_mate_9_with_dual_leica_camera_kirin_960_chipset-news-21436.php-fiasco/”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

سلام ببخشید این سوال رو اینجا می پرسم بهترین گوشی تو رنج ۸۰۰ چی هس ؟ remdi note 4 چه طوره؟

mohamad191

redmi note 3 pro بهترینه . شک نکن .
remdi note 4 پردازنده مدیاتک داره و چندان از نوت ۳ پرو بهتر نیست . پس پیشنهاد نمیکنم .

Milad.tech

Redmi pro هم سنسور دوربین بهتری داره و هم دوربینش دوتاییه
پردازنده ی بسیار قوی تری هم داره
نمایشگرش هم آمولده

Milad.tech

بازم نمایشگر FHD
میشه گفت فقط ارتقای دوربین داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید