حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۹ با صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی در GFXBench دیده شد

نوشته

7 سال قبل | 8 دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی میت ۹ به‌عنوان یکی از محصولات پرچم‌دار سازنده چینی خود تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد و بنابر اعلام‌رسمی هوآوی، فبلت میت ۹ در ماه سپتامبر معرفی نخواهد شد. به‌تازگی، این گوشی با صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی در بنچمارک GFXBench دیده شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

تا قبل از این، اطلاعات چندانی درباره هوآوی میت ۹ براساس نتایج‌ فاش‌شده در دسترس نبود و هر آنچه که در سایت‌های مختلف به آن پرداخته می‌شد، تنها براساس حدس و گمان شکل گرفته بود. با این‌حال، مشخصات‌فنی فبلت پرچم‌دار جدید هوآوی با حضور در بنچمارک GFXBench، فاش شده است.

در پایگاه بنچمارک GFXBench، یک گوشی “ناشناخته” دیده شده است و صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، از جمله مشخصاتی است که برای این گوشی، فاش شده. پیش از اینکه به بررسی سایر مشخصات‌فنی فاش‌شده بپردازیم، لازم است که این مورد را یادآوری کنیم که هوآوی با سری آنر به دنیای گوشی‌های‌هوشمند Quad HD قدم گذاشته (البته پیش‌تر، هوآوی، نکسوس ۶P را با رزولوشن ۲K ارائه داده است اما به‌عنوان پرچم‌دار رسمی هوآوی، شناخته نمی‌شود) و انتظار می‌رود که در محصولات آینده خود (به‌خصوص در سری پرچم‌دار میت که از صفحه‌نمایش‌هایی ۵٫۷ اینچی و با اندازه بالاتر استفاده می‌کنند) از یک صفحه‌نمایش با حداقل رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، استفاده نماید. سازندگان دیگر برای استفاده از صفحه‌نمایش ۴K در محصولات خود آماده می‌شوند و پافشاری هوآوی بر روی صفحه‌نمایش‌های Full HD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، این موضوع را به یک نقطه ضعف برای محصولات پرچم‌دار هوآوی مبدل می‌سازد. با این‌حال، هنوز مشخص نیست که محصول مذکور همان هوآوی میت ۹ است یا محصول دیگری از هوآوی، با این صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد.

huawei-mate9-benchmark

علاوه‌براین، نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک GFXBench، نشان می‌دهد که محصول جدید هوآوی به تراشه HiSilicon Hi3660 با هشت هسته پردازشی ۲٫۶ گیگاهرتزی و واجد گرافیکی Mali-T880 عرضه خواهد شد. این تراشه به‌همراه اندازه صفحه‌نمایش، یکی از نشانه‌هایی است که محصول “ناشناخته” هوآوی در بنچمارک بنچمارک GFXBench، همان هوآوی میت ۹ است. احتمال می‌دهیم که تراشه HiSilicon Hi3660، چیپ‌ست پرچم‌دار جدید Kirin 970 باشد. شایعاتی مبنی بر عرضه هوآوی میت ۹ با این تراشه با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری TSMC، وجود دارد. برای اطلاع، چیپ‌ست Kirin 920 با شماره سریال Hi3630، تراشه Kirin 930 با شماره‌ سریال Hi3635 و تراشه Kirin 955 با شماره سریال Hi3650 عرضه شده است و به احتمال زیاد، تراشه HiSilicon Hi3660 به تراشه Kirin 970 اشاره می‌کند.

هم‌چنین در نتایج بنچمارک GFXBench، فاش شده است که سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، چهار گیگابایت حافظه‌رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، از جمله مشخصات‌فنی دیگری به شمار می‌رود که گوشی “ناشناخته” هوآوی، به آن‌ها مجهز شده است. پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر عرضه هوآوی میت ۹ با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، منتشر شد و با این‌حال، نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک GFXBench، نشان می‌دهد که هوآوی میت ۹ تنها به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۴K مجهز شده است. دوربین سلفی بنابر نتایج فاش‌شده، یک شاتر ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و تنها  می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی، فیلم‌برداری نماید. البته باید توجه داشته باشید که شرکت هوآوی به استفاده از دوربین‌های دوگانه علاقه بسیار زیادی دارد و از این موضوع به‌عنوان یک نقطه قوت برای محصولات خود استفاده می‌کند که خواهد توانست بسیاری از رقبا را به چالش بکشد؛ بنابراین، انتظار می‌رود هوآوی میت ۹ همانند هوآوی پی ۹ با دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی ساخت Leica عرضه شود.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، هوآوی به‌طور رسمی اعلام کرده است که هوآوی میت ۹ در ماه سپتامبر معرفی نخواهد شد؛ با این‌حال و با توجه به اعلام‌رسمی هوآوی مبنی بر عدم‌عرضه فبلت جدید خود در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور، هم‌چنان شایعات از این گوشی منتشر می‌شود و برخی نیز، برای معرفی هوآوی میت ۹ لحظه‌شماری می‌کنند. مشخصات هوآوی میت ۹ را در صورت صحت‌داشتن این نتایج، چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا هوآوی، طرفداران خود را به یک محصول با مشخصات‌فنی خاص محدود خواهد کرد یا بالاخره، یک محصول با صفحه‌نمایش Quad HD و حتی ۴K، ارائه می‌دهد؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/10/huawei-mate-9-spotted-benchmark-gfxbench/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kangar_zehtab

دیگه ماشالا برای خودش یه غولیه!

rezzaz

وای باورم نمیشه.واقعا دیده شده؟
داره میاد.داره صدای پاهاش میاد.صدای پای غول میاد.چه گردو خاکی راه بندازه.چه دگرگونی درست کنه.مثلا باید با میت ۹ مقایسه بشه؟هه تو جیب کوچیکه ی میت ۹ یک جا واسه نوت ۷ گزاشتن کنار.
با هواوی دوان دوان به سمت آینده بشتابید.هواوی پدری دیگر برای تکنولوژی.عشق را با تو تجربه کردم :((هوآوی))
#هر-برند-یک-چالتون

Mohammadrezaaa

اصن کیف کردما بنازمت کاکو چالتون حقشه بچه پررو :yahoo: 🙂

pika

چه خبره ۵٫۹ اینچ ، همون میت ۸ هم تنها مشکلش صفحه نمایش زیادی بزرگشه
۵٫۷ بزنه خیلی بهتره به نظرم
——————————-
http://www.gsmarena.com/lgs_upcoming_v20_will_be_first_smartphone_to_feature_32bit_hifi_quad_dac-news-19891.php
ترنجی جان پوشش لطفا :rose:

Gooooogle

عالی تر از همیشه :good:

شاهرخ حسینی

حتما بازگرافیکش چهارهسته ای هست نمیدونم چرا هواوی یه کم به گرافیک گوشیهاش توجه نمیکنه اندازشم بزرگه کاش ۵٫۵ اینچ بود.

MEGA08

:yes:

MEGA08

خو ی دفعه تبلت بزنه . چ کاریه خوب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی