حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی به طور رسمی از تبلت Mediapad M2 پرده برداری کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شرکت چینی هوآوی بالاخره از نسل جدید تبلت های بالارده سری M پرده برداری کرد. اگر به خاطر داشته باشید در ماه می این تبلت در نمایشگاهی در فرانسه مشاهده شد و هوآوی نیز، تلاش هایی برای معرفی آن به مردم داشت. اما امروز هوآوی بدون هیچ کنفرانس یا رویداد ویژه ای در سکوت خبری جانشین Huawei Mediapad M1 را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

صفحه نمایشی با اندازه ۸ اینچ و با رزولیشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و با تراکم پیکسلی ۲۷۵PPI در مدیا پد ام ۲ وجود دارد. چیپست ۸ هسته ای Kirin 930 که ۴ هسته Cortex A53 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته باقی مانده Cortex A53 که اینبار با فرکانس ۱ گیگاهرتز کار می‌کند در قلب تپنده این دستگاه وجود دارد و ۳ گیکابایت رم نیز مکمل فعالیت این تبلت بالارده می‌شود.

Huawei-M2-tablet-2

می‌توان گفت CPU, GPU و حتی ظرفیت رم دقیقا همانند آخرین پرچمدار این شرکت یعنی P8 است که مدتی پیش معرفی شد و هم اکنون در بازار جهانی برای خرید، آماده است. این مورد می‌تواند تاییدی بر عملکرد خوب سخت افزار این دستگاه باشد.

این تبلت با دو حافظه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود که باز هم شبیه به چیزی بود که در پی ۸ دیده بودیم. دوربین پشتی دستگاه ۸ مگاپیکسل و دوربین ســـــلفی ۵ مگاپیکسل هستند.

مدیا پد ام ۲ فلزی است و هوآوی ادعا می‌کند که در ساخت این دستگاه ۹۹.۵ درصد فلز استفاده شده که جای امیدواری دارد. ضخامت این دستگاه تنها ۷٫۸ میلی متر است که با توجه به اندازه صفحه نمایش و باتری آن، مناسب به نظر می‌رسد.

باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری مخابراتی LTE، سیستم صوتی پیشرفته و اندروید ۵ با رابط کاربری EMUI 3.0 از دیگر مشخصات این دستگاه هستند.

Huawei-M2-tablet-3

در چین، این تبلت از ۱۷ جولای عرضه خواهد شد و احتمال این وجود دارد کــــــــــــه در بازار های آسیا و اروپا نیز به زودی عرضه شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-officially-unveils-the-Mediapad-M2-tablet-the-tablet-version-of-the-Huawei-P8_id71522″ target=”blank” background=”#46bfb1″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltanmsh

عجب چیزیه ! :wacko:

R.L.STINE

چه باحاله

Shahspik

خداییش خوشکله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....