حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی بزودی از Nova در ایفا پرده بر می‌دارد ؛ تلفن هوشمندی مخصوص بانوان

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی به عنوان یکی از بزرگان صنعت تلفن‌های هوشمند در تلاش است تا تمامی طیف‌های مصرف کنندگان را پوشش دهد. در واقع این کمپانی می‌خواهد که در هر رنج قیمتی و با هر سلیقه‌ای یک محصول برای فروش داشته باشد و این موضوع عالی است. بانوان مشکل پسند هستند و سعی می‌کنند که محصول انتخابی‌شان فاکتورهای خاصی داشته باشد. از رنگ گرفته تا جنس بدنه و دیگر موارد جانبی.

با ترنجی همراه باشید…

کنفرانس ایفا تا چند روز دیگر برگزار خواهد شد و هر شرکتی می‌خواهد خود را در این کنفرانس بسیار مهم نشان بدهد. هوآوی نیز دست خالی پا به میدان نخواهد گذاشت و احتمالا از تلفنی با نام Nova رونمایی کند.

پیش از اسمارت فونی با نام  Keecoo K1 مخصوص بانوان در بازار چین عرضه شده بود. ظاهرا هوآوی می‌خواهد بیشتر به این مدل‌های خاص بپردازد. بسیاری از طرفداران تکنولوژی در ماه‌های خیر منتظر معرفی هوآوی میت ۹ هستند اما ظاهرا در این کنفرانس خبری از این پرچمدار نیست. هوآوی ترجیه داده است که در کنفرانس دیگری به این مهم بپردازند و ایفا را برای معرفی آخرین فبلت قدرتمند خود مناسب ندیده است.

شایعاتی نیز منتشر شده است که ممکن است هوآوی Nova اصلا یک اسمارت فون نباشد و شاید یک گجت هوشمند مخصوص باشد. هنوز نمی‌توان با قطعیت در خصوص این دستگاه منحصر به فرد نظری داد اما رونمایی از یک تبلت یا یک ساعت هوشمند مخصوص خانم‌ها نیز به هیچ وجه بعید نیست.

Huawei-NOVA-for-Women-Leak

این دستگاه دارای پردازنده‌ای با معماری ۱۶ نانومتری خواهد بود که ممکن است ساخت خود هوآوی باشد. عکسی از این دستگاه منتشر شده است که دیدگاه بهتری به ما در خصوص این گجت می‌دهد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/rumor-huawei-nova-is-a-phone-for-women-launching-at-ifa.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
NOKIA

هواوی دیگه از بس گوشی زده خودشم نمیدونه کدوم به کدومه، :wacko:
گوشی هوشمند مخصوص بانوان،در اینده مخصوص افراد +۱۶ سال،۱۶- سال،مخصوص علما،و…… :wacko:
خدایا عزراییل رو بفرست سروقت پرسنل هواوی اگه اینطور پیش بره گوشی مخصوص مردگان هم میزنه :wacko: از داخل قبر لحظاتتان را با ما به اشتراک بگذارید :whistle: سلفی با انکر و منکر :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com