حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی امروز از G9 Plus پرده برخواهد داشت؛ دوربین دوگانه و باتری حجیم

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی در ساختن میان‌‌رده‌های خوش ساخت با قیمت خوب مهارت خاصی دارد. سری G این شرکت مورد استقبال کاربران ایرانی قرار گرفته است و G7 و G8 در ایران فروش خوبی را تجربه کرده‌اند. هوآوی می‌خواهد از یک نسخه‌ی بهبود G9 با نام G9 Plus امروز پرده برداری کند.

با ترنجی همراه باشید…

امروز ۱۸ آگوست است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود هوآوی از یک تلفن همراه بالارده / میان‌رده پرده برخواهد داشت. مشخصات هوآوی G9 هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی هوآوی در این تلفن از یک دوربین دوگانه استفاده کرده است که به عکاسی بهتر و دقیق‌تر کمک خواهد کرد.

Huawei G9 plus poster

به گفته‌ی هوآوی این تلفن دارای یک باتری حجیم (احتمالا بالای ۴۰۰۰ میلی آمپر) خواهد بود تا بتواند خیال کاربر را بابت یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایش راحت کند. در این تلفن از سیستم خاص پرداخت هوآوی نیز استفاده شده است و ممکن است دوربین این تلفن در یک سنت شکنی عجیب و غریب در محصولات بالارده‌ی هوآوی از ضبط فیلم‌های ۴K پشتیبانی به عمل بیاورد.

Huawei Mate 9 Leak

مدتی پیش تصاویری از یک تلفن ناشناخته از سوی هوآوی منتشر شد که برخی آن را به هوآوی میت ۹ نسبت داده‌اند اما با توجه به آن‌که هوآوی امروز از تلفن همراه میت ۹ رونمایی نخواهد کرد و اصولا تصاویر پرچمداران هوآوی چند ماه قبل از معرفی لو نمی‌روند پس با این حساب تصاویر زیر مربوط به هوآوی G9 Plus خواهد بود.

Huawei Mate 9 2

سنسور اثر انگشت در پشت این تلفن قرار گرفته است و طراحی این تلفن بسیار شبیه به محصولات قبلی هوآوی است. مقدار رم این تلفن مشخص نیست و هنوز به صورت کامل نمی‌دانیم که هوآوی از چه پردازشگری در این تلفن استفاده کرده است ولی با توجه به توسعه‌ی پردازنده‌های اختصاصی هوآوی با نام کایرین٬ احتمال استفاده از آن‌ها وجود دارد.

Huawei Mate 9 Leak

صفحه نمایش این اسمارت فون با توجه به وجود نام Plus احتمالا از ۵٫۷ اینچ بزرگ‌تر خواهد بود و هوآوی می‌خواهد در این تلفن پورت USB Type C استفاده کند. این پورت اتصال ایمن‌تری را فراهم خواهد کرد و سرعت انتقال داده نسبت به نسل‌های قبل بیشتر خواهد بود.  با دیدن پوستر هوآوی G9 یاد محصولات عجیب و غریب سوییسی افتادیم. ابزارهایی همه کاره که در آن‌ها قوطی بازکن٬ ناخن‌گیر و سوهان و ده‌ها چیز مختلف وجود دارد. این شرکت چینی می‌خواهد با انتشار این تصویر تبلیغاتی پیامی مشابه به این جمله را به کاربر القا کند: من یک ابزار همه کاره ساخته‌ام!

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا هوآوی G9 Plus می‌تواند رقیب خوبی برای Xiaomi Redmi Pro باشد؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/17/huawei-g9-plus-dual-cameras-large-battery-august-18-launch/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirooom

خیلی خوبه ولی هنوزم جی هشت خودمو نگه میدارم :scratch:

milad.tech

قرار بود این میت ۹ باشه :unsure:
اما سری G به عنوان میان رده گوشی های عالین از تمام هم رده هاش هم باتری و دوربین و هم نمایشگر و بدنه ی بهتری دارن تنها رقیبشون ردمی نوته که فقط برای کاربرای حرفه ای تر خوبه و به درد آماتورها و افراد معمولی نمیخوره و برندش هم برندی نیست که بشه به هرکسی پیشنهاد داد
در کل تو رده ی قیمتی ۷۰۰-۸۰۰ تومن بهترین انتخابه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com