حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی از تبلت Media Pad 2 و ساعت Watch S1 پرده برداشت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

همانطور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، هوآوی امروز از میان رده جدیدش آنر ۶ ایکس در چین پرده برداشت. احتمال می‌دادیم که تنها محصول معرفی شده در این مراسم جانشین آنر ۵ ایکس نخواهد بود و هوآوی چیز دیگری نیز در چنته دارد. اکنون نه تنها هوآوی ساعت هوشمند جدیدی با نام Watch S۱ معرفی کرده بلکه تبلت جدیدی نیز با نام Media Pad ۲ معرفی کرده است. با ما در ادامه همراه باشید.

خب اجازه دهید که با تبلت جدید هوآوی ینی Media Pad ۲ شروع کنیم. خریداران این تبلت می‌توانند انتظار مشخصات زیر را از این تبلت داشته باشند:

  • صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰
  • پردازنده اسنپدراگون ۶۱۶
  • رم ۳ گیگابایتی
  • حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی
  • دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فلش LED
  • دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری
  • اندروید مارشملو و رابط کاربری EMUI ۴.۱

media-pad-2-nice

این تبلت در دو نسخه WiFi و LTE به بازار عرضه خواهد شد. در مدل سلولار (دستگاه‌هایی که از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند) علاوه بر پشتیبانی از اینترنت، قابلیت مکالمه نیز در نظر گرفته شده تا بتوانید با آن صحبت کنید. این تبلت در رنگ‌های طلایی یا سفید عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی WiFi به ترتیب ۱۴۸ دلار و ۱۹۳ دلار و نسخه ۳۲ گیگابایتی LTE نیز معادل با ۲۲۲ دلار خواهد بود. سفارشات از فردا شروع خواهند شد و مشتریان سفارش خود را در هفته آینده یعنی ۲۵ اکتبر دریافت خواهند کرد.

honor-watch-s1

هوآوی درکنار تبلت جدیدش، سورپرایز دیگری نیز داشت. آنر Watch S۱ گجت پوشیدنی ۳۵ گرمی با صفحه نمایش گرد و مقاومت در برابر نفوذ آب تا ۵۰ متر می‌باشد. این گجت پوشیدنی را باید در زمره ساعت‌های سلامتی قرار داد زیرا امکانات زیادی همانند ساعت های هوشمند ندارد. همچنین این ساعت مجهز به حسگر ضربان قلب است و می‌توانید تا ۶ روز روی باتری آن حساب کنید. البته این ساعت به برخی قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند مانند نمایش اعلانات نیز مجهز است.
این گجت در رنگ‌های آبی، نارنجی و سیاه روانه بازار خواهد شد و قیمت آن معادل با ۱۰۲ دلار خواهد بود. همانند Media Pad ۲ سفارشات این گجت فردا شروع شده و در هفته آینده تحویل داده خواهد شد.

هنوز خبری در مورد عرضه جهانی این محصولات منتشر نشده است.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/honor-announces-the-Media-Pad-2-tablet-and-Watch-S1_id86720″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید