حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی آنر ۶ ایکس به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی مدت هاست که سری مقرون به صرفه آنر را تولید می کند که طرفداران زیادی در دنیای اندروید دارد. همانطور که پیشتر در ترنجی خواندید هوآوی موفق به فروش  ۱٫۵ میلیون آنر ۸ از ماه جولای تا به الان شده است. همین مسائل هوآوی را نسبت به اضافه کردن گوشی های بیشتری در سری آنر ترغیب کرده است. اکنون گوشی جدیدی از سری آنر در Tenna رویت شده است. با ما در ادامه همراه باشید.

بر خلاف آنر ۸ که به عنوان یک گوشی میان رده با ویژگی های خاص و برجسته معرفی شد، آنر ۶ ایکس گوشی ارزان قیمت با مشخصاتی جالب و جذاب خواهد بود. معمولا شرکت های مختلف تولید کننده تلفن همراه دوربین دوگانه را در گوشی های گران و بالارده خود قرار می دهند اما اینبار هوآوی قصد دارد آنر ۶ ایکس خود را مجهز به این قابلیت کند.

بنا بر تصویر منتشر شده این گوشی در Tenna، آنر ۶ ایکس مجهز به دوربین دوگانه و دوربین سلفی مناسبی خواهد بود. از آنجا که TENAA به صورت رسمی مشخصات این گوشی را اعلام نکرده است، می توانیم تنها امیدوار باشیم که آنر ۶ ایکس با مشخصات سخت افزاری بهتری نسبت به آنر ۵ ایکس معرفی شود.

انتظار داریم آنر ۶ ایکس مجهز به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی(که قابل افزایش با کارت حافظه است) باشد.

با توجه به تصویر منتشر شده این گوشی در Tenna، آنر۶ ایکس مجهز به حسگر اثرانگشت خواهد بود و قابلیت استفاده از دو سیم کارت بصورت همزمان و فناوری ۴g را در این گوشی خواهیم دید. همچنین بر اساس این اطلاعات آنر ۶ ایکس با اندروید ۶٫۰ مارشملو عرضه خواهد شد.احتمال وجود USB Type-C نیز در این گوشی وجود دارد. آنر ۶ ایکس طراحی هوشمندانه ای دارد و بدنه این گوشی مزین به فلز است که مسلما حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه این گوشی مشخص نیست اما تا معرفی رسمی این گوشی نباید زمان زیادی باقی مانده باشد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Honor-6X-budget-smartphone-with-dual-camera-setup-fingerprint-scanner-coming-soon_id85326″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید