حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نینتندو، سرویس TVii خود برای Wii U را در ماه بعد تعطیل می‌کند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

نینتندو، سرویس TVii در کنسول Wii U خود را ماه بعد تعطیل می‌کند. یکی از ویژگی‌های بزرگی که باعث فروش خوب این کنسول شد، سرویس TVii بود که در اواخر سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد. این سرویس، اجازه دسترسی به کانال‌های کابلی و ماهواره‌ای را می‌داد و همچنین سرویس‌هایی مانند Netflix و Hulu در TVii در آن قرار داشت. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این سرویس که شامل ویژگی‌های تعاملی و اجتماعی است، در روز چهارشنبه، ۲۱ مرداد ساعت ۲:۳۰ شب به وقت تهران (سه‌شنبه ۱۱ آگوست ساعت ۱۵:۰۰ به وقت لس آنجلس) از کار خواهد افتاد. Netflix و Hulu و Amazon Instant Video و یوتیوب و برنامه‌های Crunchyroll به صورت جداگانه به کار خود ادامه خواهند داد.

نینتندو گفت:

هر سرویسی، یک دوره زندگی دارد و اکنون زمان تمرکز منابع‌مان بر روی دیگر پروژه‌ها است.

سرویس TVii هرگز در خارج از کشورهای آمریکا، کانادا و ژاپن عرضه نشد اما شرکت نینتندو در ماه‌های گذشته قصد داشت تا این سرویس را در اروپا راه‌اندازی کند. با این حال، این شرکت از راه‌اندازی این سرویس در قاره اروپا منصرف شد و قصدی برای راه‌اندازی این سرویس در سراسر جهان نداشت.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://thenextweb.com/apps/2015/07/25/nintendo-is-killing-its-tvii-service-for-wii-u-next-month/” background=”#0fc5b7″]The Next Web[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی