حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به نمایشگر دوم ال‌جی وی ۱۰

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

داشتن صفحه نمایش دوم بالای صفحه نمایش اصلی در ال‌جی وی ۱۰ قعطا بدون آن که بدانید که چگونه از آن استفاده کنید مفید نخواهد بود. روی این صفحه چگونه و چه محتوایی به نمایش گذاشته می‌شود؟ آیا می‌شود روی آن یک مخاطب با اطلاعیه را دید؟ تنظیمات آن را چگونه باید انجام دهیم؟ بیایید تا نگاهی داشته باشیم به عملکرد و کارایی این صفحه کوچک. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سخت‌ترین این بخش پیدا کردن تنظیمات است که در پشت بخش دیگری پنهان شده است اما اگر بدانید استفاده از آنها چگونه است برایتان کار کردن با این آیکن‌ها آسان می‌باشد.


V10_second-screen-settings-MAIN


بخش تنظیمات را که باز می‌کنیم در بخش Display وارد Second screen می‌شویم در این بخش می‌توانید صفحه نمایش دوم را غیر فعال کنید. دکمه‌های آبی رنگی برای تغییر وضعیت بخش‌هایی وجود دارند. وقتی قسمت Show when main screen is on را انتخاب کنید به بخش تنظیمات کنترلی که در زمان روشن بودن صفحه نمایش اصلی نمایش داده می‌شوند هدایت می‌شوید و هنگامی که Show when main screen off را انتخاب کنید بخش‌هایی که با خاموش بودن صفحه بزرگتر قابل دسترس هستند را می‌توانید کنترل کنید.


V10_second-screen-settings-02


دو گزینه در این بخش وجود دارد که بجای نمایش تاریخ و ساعت می‌توان یک متن را در این صفحه نمایش دهید همچنین انتخاب دیگری که در اختیار کاربر قرار دارد امکان انتخاب فونت است و فونت محبوب Roboto یکی از این فونت‌ها است.

شما با خاموش بودن صفحه نمایش اصلی هم همین تنظیمات را خواهید داشت و برای شما متن یا ساعت را طبق آنچه انتخاب کرده‌اید نمایش می‌دهد اما در این حالت گزینه‌های بیشتری در اختیار دارید. به جز گزینه‌های ذکر شده آیکن مخاطبین و نرم‌افزارها می‌توانند در این صفحه کوچک به نمایش درآیند. لیست آخرین نرم‌افزارها و بخش کنترل پخش موسیقی هم از جمله آیکن‌هایی هستند که هر کدام را می‌توانید با drag and drop برای چینش در کنار هم تنظیم کنید.


V10_second-screen-settings-APPS


اما نکته‌ای که در تنظیمات این بخش وجود دارد این است که این آیکون‌ها هنگامی که با صفحه اصلی در حال کار کردن هستید همیشه بالای صفحه نمایش نشان داده خواهند شد و اگر می‌خواهید اینگونه نباشد باید قید صفحه‌ی کوچک را بزنید و این بخش را به طور کامل برای صفحه نمایش روشن و خاموش غیر فعال کنید.


[su_button url=”http://www.androidcentral.com/look-lg-v10-second-screen-settings” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

دلیل استفاده نکردن الجی از p-oled که تو gflex2 استفاده کرده بود و نمیدونم.شاید نمیتونه تولید انبوه کنه.
اگه از اون استفاده میکرد میتونست بدون استفاه از دو صفحه نمایش مجزا بدون بالا بردن مصرف باتری همین کار و بکنه.
در ضمن کیفیت نمایش این تکنولوژی الجی بنا به گفته های سایتهای معتبر جز بهترین های حال حاضره.

SAYROS

بعد دوربینهای سلفی دوگانه رو چطور جایگذاری میکرد؟

bvb

از لحاظ تولید مشکلی نمیتونه داشته باشه احتمالا قیمتش زیاد در میاد

Ali

تقریبا کاراییش مثه همون اس۶ اج هست
فقط به جای لبه ها بالای گوشیه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی