حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس Sailfish با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ در بنچمارک AnTuTu دیده شد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت گوگل در سال جاری از دو نکسوس جدید با تعدادی تفاوت، رونمایی خواهد کرد؛ نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin. مشخصات‌فنی دو نکسوس جدید گوگل، فاش شده و به‌تازگی، نکسوس Sailfish گوگل با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ در بنچمارک AnTuTu، دیده شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

پیش‌تر در ترنجی، مشخصات‌فنی نکسوس Sailfish با حضور در بنچمارک GFXBench فاش شد و به‌تازگی، این گوشی در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است. اطلاعات به‌دست‌آمده از نتایج هر دو بنچمارک، مشخصات‌فنی تقریباً مشابهی را برای نکسوس جدید گوگل، فاش می‌کند؛ نکسوس Sailfish (اچ‌تی‌سی S1) با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. علاوه‌براین، به‎‌نظر می‌رسد که نکسوس Sailfish به تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ با فرکانس کاری ۱٫۵۹ گیگاهرتز برای هر هسته، مجهز شده است؛ بخشی از این اطلاعات با حضور نکسوس جدید گوگل در بنچمارک گیک‌بنچ فاش شده است.

google-nexus-sailfish-spotted-on-antutu-and-geekbench-507160-2

براساس اطلاعات‌ به‌دست‌آمده از بنچمارک AnTuTu، نکسوس Sailfish به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و برای دوربین سلفی، گوگل از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. علاوه‌براین، می‌توان اطمینان داشت که شرکت اچ‌تی‌سی، نکسوس‌های جدید گوگل را با فلاش LED دوگانه عرضه خواهد کرد.

گفته می‌شود که نکسوس Sailfish با یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت، ارائه می‌شود

نتایج به‌دست‌آمده از نکسوس Sailfish در بنچمارک AnTuTu، نشان می‌دهد که این گوشی با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ ارائه می‌شود. با این‌حال، در بخش سیستم‌عامل، عبارت “Android NMR1” به چشم می‌خورد؛ این عبارت، مخفف “Android Nougat Manufacturer Release 1” بوده که با شایعات قبلی، هم‌جهت است. هم‌چنین، نتایج بنچمارک AnTuTu، نشان می‌دهد که نکسوس Sailfish با یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه خواهد شد. در خبری که پیش‌تر از این گوشی منتشر شد، نتایج اچ‌تی‌سی Sailfish در بنچمارک GFXBench نشان می‌دهد که این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز شده است.

ظرفیت باتری براساس شایعات، ۲۷۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود؛ این موضوع با شایعات پیشین که از یک باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای اچ‌تی‌سی S1 حکایت داشته‌اند، در تضاد است. در مجموع و با توجه به مشخصات قدرت‌مند گوشی جدید نکسوس، به‌نظر می‌رسد که ظرفیت باتری را باید به‌عنوان یک “نقطه ضعف” برای نکسوس ۵ اینچی جدید گوگل عنوان کرد؛ البته در حال‌حاضر برای قضاوت، کمی زود است.

بنابر جزئیات فاش‌شده، نکسوس Sailfish و نکسوس Marlin از نظر طراحی به یک‌دیگر، شباهت بسیار زیادی خواهند داشت و شرکت سازنده (اچ‌تی‌سی)، تلاش می‌کند تا این دو محصول را با طراحی متفاوت از دیگر گوشی‌های هوشمند خود به بازار عرضه نماید. هرچند این موضوع توسط برخی از شایعات، رد شده است. علاوه‌براین، پیش‌تر در ترنجی خواندید که نکسوس Marlin، تنها نکسوس جدید با بدنه‌ی فلزی خواهد بود؛ اچ‌تی‌سی S1 نیز با بدنه پلاستیکی ارائه می‌شود. در حال‎حاضر، صحت این شایعات مشخص نشده است و باید تا معرفی رسمی آن‌ها منتظر ماند.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/google-nexus-sailfish-spotted-on-antutu-and-geekbench-507160.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darkgroom

بنظرتون جانشین ۶پی صفحه نمایشش چند اینچه؟ ۵.۵ یا ۵.۷؟

JAGUAR

حدس شخصی من
۵.۵ اینچ سوپر امولد

massoud

احتمالا ۵٫۵

Kangar_zehtab

نه باریکلا!نه باریکلا!!نه باریکلا نه باریکلا

شاهرخ حسینی

اگه نمایشگر فول اچ دی باشه اونم با گرافیک آدرنو۵۳۰ دیگه توی گیمینگ چه میشه.

REZA

اچ تی سی بیا و کیفیت ساخت و نشونشون بده!

صغحه فول اچ دی هم که عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی