حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس های ۲۰۱۶ گواهینامه‌ی FFC را دریافت کردند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

نکسوس های جدید ساخته‌ی HTC که با نام‌های Marlin و Sailfish از آن‌ها یاد می‌شود گواهینامه‌ی FFC را دریافت کردند.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید.

این مشخص است که مدل هایی که این تأییدیه را دریافت کردند نکسوس های HTC بودند و نه مدل های جدید سری Desire (Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle ) چون در مدارک منتشر شده اشاره شده است که راهنمای مصرف‌کنندگان در نشانی Support.Google.com/Nexus قرار خواهد گرفت.

 شماره مدل های این دو دستگاه G-2PW4100 (Marlin)  و G-2PW2100 (Sailfish) می‌باشد. این مدارک همچنین نشان می‌دهد که این دو مدل از شبکه‌های موبایل Verizon ، AT&T ، T-Mobile و Sprint پشتیبانی خواهند کرد.

The-new-HTC-built-Nexus-handsets-are-certified-by-the-FCC.jpg

مدل بزرگ‌تر Marlin احتمالا دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولیشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد بود؛ درحالی‌که  Sailfish از یک صفحه نمایش ۵ اینچی و با رزولیشن تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بهره می‌برد.  هردو مدل با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ ساخته خواهند شد. امروز هم تصاویر واقعی هردو مدل به بیرون درز کرده است.

این دو دستگاه دومین و سومین نکسوس های ساخته‌شده توسط HTC هستند؛ این شرکت همچنین سازنده‌ی اولین محصول از این سری یعنی نکسوس One نیز بوده است. حالا با گذر از مرحله دریافت گواهینامه‌ی FCC توسط گوگل و HTC ،قطعا یک قدم دیگر به معرفی این محصولات نزدیک شده‌ایم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/2016-Nexus-models-receive-FCC-certification_id84154″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش