حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکسوس های جدید ساخت الجی و هوآوی دارای حسگر اثرانگشت و بلندگوهای دوتایی

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

گوگل قصد دارد نکسوس های ۲۰۱۵ را بسیار قوی وارد بازار کند. سال ۲۰۱۴ سال خوبی برای نکسوس ها نبود. نمی دانیم چه شد که گوگل یک نکسوس غول پیکر ۶ اینچی را برای سال ۲۰۱۴ کافی دانست اما بیایید روراست باشیم، چند نفر در دنیا موبایل ۶ اینچی را می پسندند؟ گوگل هم این موضوع را از استقبال کمی که از نکسوس ۶ شد متوجه شد و امسال را قرار است با سیاستی شبیه به آنچه سامسونگ اجرا می کند، پیش ببرد : یک فبلت و یک موبایل! در ادامه با ترنجی باشید تا از جزئیات بیشتر نکسوس های ۲۰۱۵ آشنا شویم.

شایعات به این صورت که گوگل امسال برای اولین باز از دو موبایل در دو اندازه و با همکاری دو شرکت رونمایی خواهد کرد. یکی از این دو دستگاه که موبایل نکسوس به شمار می رود ساخت الجی خواهد بود و نمایشگر ۵٫۲ اینجی خواهد داشت. ابعاد این موبایل ۱۴۶٫۹x72.9×8 تا ۹٫۸ میلی متر است. این بدین معناست که در لبه ها باریک تر و در وسط دستگاه ضخیم تر خواهد بود. بدنه آن پلاستیکی و با فریم فلزی است و مشخصات بیشتری از آن در دسترس نیست.

Alleged-images-of-one-of-the-two-new-Nexus-phone (1)

اما فبلت گوگل امسال نصیب هوآوی شده است که یک دستگاه ۵٫۷ اینچی خواهد بود به ابعاد ۱۵۹٫۴x78.3×6.6 تا ۸٫۵ میلی متر. این فبلت تمام فلزی است. هر دو دستگاه حسگر اثرانگشت را در پشت خود دارد و بلندگوهای استریو دوتایی را در جلو و البته غافلگیری آخر مربوط به پورت USB Type-C است. انتظار می رود این دو دستگاه در کنفرانس Google I/O امسال همراه با عرضه عمومی اندروید M عرضه شوند.

این اطلاعات توسط @onleaks لو رفته است که منبع موثقی برای اخبار لو رفته به حساب می آید. در ادامه تصاویر بیشتری از نکسوس لو رفته می بینیم:

نظر شما درباره این دو دستگاه احتمالی نکسوس چیست؟ آیا هوآوی و الجی می توانند از پس این ارایه مهم بر بیایند؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/The-new-face-of-Nexus-front-speakers-fingerprint-on-the-back-USB-Type-C-on-a-5.7-Huawei-phablet-and-5.2-LG-phone_id72553″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

اون دکمه بغل دستگاه اثر انگشته ؟؟!!!

Mehran

توی سری G الجی میتونه حسگر اثر انگشتو بزاره جای دکمه پاور پشت. وجایی دیگه رو اشغال نکنه

amir_h

ازموتورولا بهتر ارائه میدن قطعاالجی وهواوی

Amirarshia Rahimi Tembi

ببخشید میدونم جای سوال پرسیدن اینج نیست ولی مجبورم من بپرسم اینجا ببخشید . بازی های پلی استیشن ۴ میتونیم مثل پلی استیشن۳ رو دستگاه نصب کنیم یاباید حنما باید برای اجرای بازی سی دی داخل دستگاه بگزاریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)