حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوستالوژیک: با اولین موبایل‌های نویسندگان ترنجی آشنا شوید

نوشته

8 سال قبل | 59 دیدگاه | ترنجی

امروزه تکنولوژی به سرعت درحال رشد است، به اندازه ای که حتی شاید قابل وصف هم نباشد! در آن عصری که بطری‌های خالی نوشابه را می‌بردیم و نوشابه تحویل می‌گرفتیم، چه کسی فکرش را می‌کرد که به‌جای استفاده از ضبط صوت و آن همه نوار کاست، بتواند هر موسیقی را هرجایی به صورت آنلاین گوش دهد؟! به‌راستی جالب است و کمی هم عجیب. جالب می‌شود که باری دیگر به گذشته برگردیم و دنیای تکنولوژی آن زمان را مرور کنیم. در قسمت قبلی به بررسی یک دوربین قدیمی و جذاب پرداختیم. حال می‌خواهیم در این قسمت به اولین موبایل‌های نویسندگان ترنجی اشاره‌ای داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

حتی اگر از جدیدترین و پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون جهان هم استفاده کنید، باز هم سخت است که خاطره اولین موبایلمان را فراموش کنیم. از خاطرات ذوق و شوق روز خرید آن حساب کنید تا روزی که اولین موبایلتان به نابودی کشیده شد! این خاطرات در ذهن همه وجود دارد، حتی در ذهن نویسندگان ترنجی! شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین موبایل‌های نویسندگان ترنجی چه بوده است. پس بیایید و به آن‌ها اشاره کنیم.


سینا آرامیان / نوکیا ۱۱۰۰

23

اولین موبایلی که آقای آرامیان تجربه کردند، مدل محبوب نوکیا ۱۱۰۰ است. محصولی با طراحی و رنگ‌بندی جذاب در کنار قیمت مناسب که در میان مردم کشورمان محبوبیت زیادی داشت. در قسمت‌‌های قبلی به اندازه کافی درباره محکم بودن سری محصولات نوکیا صحبت کرده‌ایم، استحکام فوق‌العاده بالا در همه شرایط! در نهایت یک مورد را هم باید اشاره کرد، آن مورد چیزی نیست به‌جز بازی محبوب Snake!


صدرا مخملی / سونی‌اریکسون P990

15

اگر به این دستگاه لقب یک موبایل عادی را بدهیم کمی کم لطفی کرده ایم! اولین محصولی که آقای مخملی تجربه‌ کرده‌اند سونی اریکسون P990 است. محصولی که هنوز هم طراحی خاص و ویژه‌ای دارد. از بخش کیبورد فوق‌العاده جالب و کمی هم عجیب حساب کنید تا شکل و شمایل دوربینی که در آن دوران حس به‌همراه داشتن یک دوربین حرفه ای را القا می‌کرد!


سینا عطایی / سونی‌اریکسون K750

8

آقای عطایی اولین تجربه داشتن یک موبایل را با محصول فوق‌العاده محبوب K750 آغاز کردند. وقتی که بحثی درباره این محصول پیش می‌آیند چند واژه در ذهن ما نقش می‌بندد: دوربین، طراحی و استحام، دوربین و باز هم دوربین! مسلما این محصول دیگر در بین این همه محصول رنگارنگ در بازار حرفی برای گفتن ندارد (اگر استحکام را حساب نکنیم!) اما هنوز خاطره‌ لحظات شادی که با این محصول داشته‌ایم در ذهن ما باقی ‌مانده‌ است.


پویا رحمانی / نوکیا N71

22

سری N نوکیا همیشه در میان کاربران محبوب بوده‌اند. این محبوبیت زیاد دلایل بسیاری دارد که احتمالا یکی از آن دلایل وجود دوربین‌های باکیفیت در این سری بوده است. اولین موبایل آقای رحمانی، موبایل درب‌دار نوکیا N71 است. شاید ویژگی‌های این محصول همانند دیگر رقبایش باشد اما در کل کیفیت بالای ساخت در کنار طراحی زیبا و دوربینی با کیفیت از مواردی هستند که این محصول را به یکی از برترین محصولات در دوران خودش تبدیل می‌کند.


پیام هدایتی / سونی‌اریکسون K310

5

خیلی جالب است که تا اینجای این لیست سه نفر از نویسندگان ترنجی از محصولات سونی‌اریکسون استفاده می‌کردند! آقای هدایتی با موبایل سونی‌اریکسون K310 تجربه داشتن اولین موبایل را تجربه کردند. شاید این محصول نسبت به محصولات رده‌بالای دوران خودش حرفی برای گفتن نداشته باشد، اما هنوز هم طراحی و کیفیت بلندگو‌ها و صدای گوش خراش دکمه‌های این محصول هنوز یادآور خاطرات شیرین است!


علی اخوان / نوکیا ۵۶۱۰

12

اولین موبایلی که آقای اخوان تجربه کردند، نوکیا ۵۶۱۰ است که بازهم یکی از محصولات مخصوص موسیقی است. طراحی زیبای کشویی و در عین حال اسپرت، دوربین ۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری ۴۸۰P و در نهایت صفحه‌نمایش ۲٫۲ اینچی از ویژگی‌های این محصول زیباست. وجود عبارت Xpress Music در بالای این موبایل، خبر از کامل بودن بخش مولتی‌مدیای این محصول در زمینه موسیقی و یا انواع فیلم می‌داد.


نیما آذری / نوکیا ۶۳۰۳

11

آقای آذری با نوکیا ۶۳۰۳ وارد دنیای موبایل‌ها شدند. این محصول ویژگی‌های مشابه‌ای مانند نوکیا ۵۶۱۰ دارد اما طراحی این دو محصول کاملا متفاوت است. نوکیا ۵۶۱۰ یک موبایل با طراحی اسپورت است اما نوکیا ۶۳۰۳ یک محصول کاملا ساده و زیباست. در حقیقت درباره این موبایل چیز خاصی برای گفتن وجود ندارد اما در کل طراحی جالب و زیبای این محصول در کنار رنگ مسی بسیار زیبای آن برایمان بسیار خاطره‌انگیز است و بله درست خواندید! رنگ مسی در این تلفن هم وجود داشته است.


امیرحسین ایزدی / سونی‌اریکسون W580

18

اولین تجربه آقای ایزدی با دنیای موبایل‌ها، با محصولی است که در کنار طراحی زیبا و دوربین با‌ کیفیتش، برای عاشقان موسیقی طراحی شده است و این موبایلی چیزی نیست جز سونی‌اریکسون W580. وقتی از آقای ایزدی پرسیدیم که کدام بخش از این محصول برایش بیشتر خاطره‌انگیز‌‌تر بود به کیفیت فوق‌العاده بالای بلندگو‌ جلوی دستگاه و بازی‌های جالب آن اشاره کردند! البته ویژگی گام‌شمار هم نباید از یاد برد. اما شاید از نظر بسیاری مهمترین بخش این محصول مربوط به طراحی چشم‌نواز به همراه دو چراغ زیبا در دو طرف موبایل است.


درنا پور‌خواجه / سامسونگ گلکسی مینی

10

از نظر ما لازم نیست که فقط به محصولات دکمه‌دار سونی‌اریکسون یا نوکیا لقب “خاطره‌انگیز” را بدهیم، بلکه اولین موبایل هر کاربر می‌تواند برایشخاطره‌انگیز باشد. اولین موبایل خانوم پور‌خواجه، سامسونگ گلکسی مینی است. محصول میان‌رده اندرویدی از سامسونگ که در دوران خودش بسیاری را مجذوب خود کرد. دوربین ۳٫۲ مگاپیکسلی با کیفیت مناسب در کنار سیستم‌عامل اندروید نسخه ۲٫۳ با قیمت مناسب از ویژگی‌های این محصول است.


امین پورصادقی / سونی‌اریکسون Live With Walkman

24

و باز هم یک محصول دیگر که برای عاشقان موسیقی عرضه شده است. سونی‌اریکسون Live With Walkman اولین موبایل آقای پورصادقی است. این محصول از یک صفحه‌نمایش ۴٫۳ اینچی استفاده می‌کند. در کنار آن دوربین ۵ مگاپیکسلی با فیلمرداری HD و پشتیبانی از بسیاری از فرمت‌های موسیقی و ویدئو هم اضافه کنید. این محصول یکی از زیباترین و محبوب‌ترین محصولات سونی‌اریکسون بود.


سهند پورصادقی / سامسونگ گلکسی نوت ۲

17

یک بار دیگر تاکید داریم که اولین و خاطره‌انگیز ترین محصول یک کاربر لزوما نباید یک نوکیا یا سونی‌اریکسون باشد! اولین موبایل‌ آقای سهند پورصادقی، نسل دوم فبلت جذاب سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۲ است. محصولی با دوربین ۸ مگاپیکسلی با کیفیت، S Pen، صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی اچ‌دی، باتری پر قدرت ۳۱۰۰ میلی‌آمپری و اندروید ۴٫۱ وارد بازار شد. احتمالا لازم است که لقب پیشرفته‌ترین موبایل اول در بین نویسندگان ترنجی را به آقای سهند پورصادقی بدهیم!


سالار تحویلدار / سونی‌اریکسون P1

4

مجددا به سونی‌اریکسون برمی‌گردیم! اولین موبایلی که آقای تحویلدار تجربه کرده‌اند سونی‌اریکسون P1 است. محصولی با صفحه‌نمایش ۲٫۶ اینچی لمسی‌مقاومتی به همراه قلم، دوربین ۳ مگاپیکسلی با کیفیت خوب از ویژگی‌های این محصول است. در نهایت باید گفت که یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصول طراحی جالب و نسبتا زیبای آن است. به‌راستی که طراحی‌های موبایل‌های گذشته و موبایل‌های جدید فوق‌العاده متفاوت‌‌اند!


ارشیا جمشیدی / نوکیا ۵۸۰۰

25

یکی از محصولات فوق‌العاده محبوب در بین کاربران ایرانی نوکیا ۵۸۰۰ بود. محصولی با طراحی جذاب، صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی لمسی، دوربین با کیفیت ۳٫۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و در نهایت سیستم‌عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن پنجم. اولین موبایل آقای جمشیدی هم ۵۸۰۰ بود. البته درست است که آقای جمشیدی یکی از هواداران کمپانی اپل هستند، اما در کل اولین موبایلی که داشته‌اند، یک محصول از نوکیا بوده است!

سحر حاصلی / نوکیا ۵۳۱۰

13

دوباره یک موبایل دیگر که مخصوص موسیقی است در این لیست حضور پیدا می‌کند. اولین موبایل خانم حاصلی، نوکیا ۵۳۱۰ است. محصولی با طراحی ساده که در عین حال رنگ قرمز یا آبی در کنار رنگ مشکی و یا سفید بدنه حس اسپورت بودن به محصول را اضافه می‌کند. اگر دقت کرده باشید در بین اسمارت‌فون‌های امروزی مشخصات اکثرا یکی هستند و طراحی‌ها متفاوت‌اند. در محصولات قدیمی هم همینطور است. نوکیا ۵۳۱۰ همانند دیگر رقبا از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در کنار صفحه‌نمایش ۲٫۱ اینچی استفاده می‌کند. البته دکمه‌های مخصوص موسیقی در سمت چپ محصول را نباید از یاد برد.


محمد‌مهدی دانش‌پژوه / نوکیا ۶۶۰۰

26

آقای دانش‌پژوه هم از دسته افرادی هستند که با نوکیا وارد دنیای موبایل ها شدند. اولین موبایل آقای دانش‌پژوه، نوکیا ۶۶۰۰ است. اولین چیزی که در این محصول جلب توجه‌ می‌کند چیزی نیست به‌جز طراحی آن! این محصول از یک صفحه‌نمایش ۲٫۱ اینچی در کنار دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در دوران خودش تصاویر فوق‌العاده خوبی را به ثبت می‌رساند. و در نهایت جا دارد اشاره کنیم که این محصول حدود ۱۲ سال پیش به بازار جهانی عرضه شده است!


امین رحیمی / اچ تی سی Wildfire S

20

و باز هم باید اشاره کنیم که موبایل خاطره انگیز لزوما نباید کشویی یا دکمه‌دار باشد. آقای رحیمی اولین تجربه داشتن موبایل را با محصول شرکت HTC یعنی Wildfire S  آغاز کردند. صفحه‌نمایش  ۳٫۲ اینچی در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی در کنار اندروید ۲٫۳ از ویژگی‌های این محصول است. به‌نظر می‌آید که آقای رحیمی با تجربه کردن این موبایل به سیستم‌عامل اندروید علاقه پیدا کرده اند!


علی‌ رسول‌زاده / نوکیا ۵۳۱۰

19

جالب است که از این محصول برای دومین‌بار در این لیست یاد می‌کنیم. اولین موبایلی که آقای رسول‌زاده تجربه کردند نوکیا ۵۳۱۰ است. از ویژگی‌های این موبایل برایتان گفته‌ایم. آقای رسول‌زاده می‌گوید که این موبایل را در سال ۱۳۸۷ خریداری کردند که متاسفانه در کمتر از یک‌سال در مترو دزدیده شد! واقعا ناراحت‌کننده است که کاربر موبایل مورد علاقش را از دست بدهد، اینطور نیست؟


سپهر سهرابی / سونی‌اریکسون S700

6

سونی‌اریکسون محصولی بود که اولین تجربه آقای سهرابی در زمینه‌ موبایل‌ها را شکل داد. چیزی که این محصول را تبدیل به یک موبایل خاص می‌کرد، طراحی آن بود. معمولا موبایل‌ها در آن دوران یا به‌صورت کشویی بودند و یا به صورت دکمه‌ای ساده و یا درب‌دار، اما این محصول از یک بخش چرخشی استفاده می‌کرد که واقعا در عین زیبایی استفاده از موبایل را لذت‌بخش‌تر می‌کرد. البته شاید دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی بدون هیچ‌ قابلیت‌ خاص دیگری چندان برای هر‌کسی جالب نباشد!


حسین عامریان / سامسونگ R220

27

بالاخره به یک مورد با آنتن خارجی رسیدیم! سامسونگ R220 اولین موبایلی بود که آقای عامریان انتخاب کرده‌اند. این محصول حدود ۱۴ سال پیش معرفی و وارد بازار شد که نه از دوربین پشتیبانی می‌کرد و نه از صفحه‌نمایش رنگی که البته در آن دوران هم چندان انتظار نمی‌رفت که از چنین ویژگی‌هایی استفاده شود. احتمالا با دیدن این موبایل توجه شما به آنتن خارجی این محصول جلب شود که در بین تمامی موبایل‌های موجود در این لیست خاص به‌شمار می‌رود!


مصطفی عباسی / سامسونگ Wave 525

16

اولین موبایل آقای عباسی محصولی است که شاید نسبت به موبایل‌های دیگر نویسندگان کمی تفاوت داشته باشد! سامسونگ Wave 525 با سیستم‌عامل بادا محصولی است که آقای عباسی به‌عنوان اولین موبایلشان انتخاب کردند. محصولی با صفحه‌نمایش ۳٫۲ اینچی در کنار دوربین سه‌مگاپیسکلی و سیستم‌عامل بادا از ویژگی‌های مهم این محصول است. طراحی این محصول تا حدودی شبیه به محصول دیگر ساخت خود سامسونگ یعنی Star است بنابر این مراقب باشید تا این محصول را با موبایل‌ قبلی‌تان اشتباه نگیرید!


محمد‌امین قاضی مرادی / الجی KP110

21

موبایل‌های دکمه‌ای این لیست به دو برند نوکیا و یا سونی‌اریکسون ختم نمی‌شوند! اولین موبایل آقای قاضی‌مرادی، الجی KP110 است. شاید این محصول در بسیاری از کاربران آشنا نباشد اما موردی ندارد زیرا می‌خواهیم شما را با این محصول آشنا کنیم. این موبایل ساده دارای یک صفحه‌نمایش ۱٫۵ اینچی رنگی است و از ویژگی‌هایی مانند دوربین بی‌بهره است. و در نهایت مانند تمام مواردی که ذکر کردیم، طراحی این محصول کوچک با وجود کمی عجیب بودن بسیار دوست‌داشتنی است.


حسین میرنژاد / نوکیا ۱۱۱۲

14

اولین موبایلی که خود تجربه کرده‌ام نوکیا ۱۱۱۲ است. محصولی که در مقابل رقبایش حرف زیادی برای گفتن نداشت اما همانطور که گفتیم استحکام این محصول واقعا مثال زدنی بود و از ما نپرسید که چه آزمایش‌هایی بر روی این محصول انجام ‌می‌داده‌ایم! امروزه با اسمارت‌فون‌های خود کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم اما کاربرد من با این محصول به بازی کردن Snake، ارسال پیام کوتاه، برقراری تماس و گوش دادن به رینگتون‌های جالب نوکیا در برخی مواقع ختم می‌شد!


سروش نصرپور / سامسونگ گلکسی W

9

اولین موبایلی که آقای نصرپور تجربه کرده‌اند سامسونگ گلکسی W است، محصولی از سری محصولات اندرویدی میان‌رده سامسونگ که از یک صفحه‌نمایش ۳٫۷ اینچی در کنار پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی کوالکام و دوربین ۵ مگاپیکسلی با فیلمبرداری HD استفاده می‌کند. نکته جالب این است که آقای نصرپور هنوز هم از این محصول استفاده می‌کنند که به نوعی بسیار جالب است!


نظر شما چیست؟ شما درباره اولین موبایل‌های نویسندگان ترنجی چه فکر می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
59 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

پست جالبی بود….اما من از همون زمین خاکی اومدم بالام….
۱۲۰۰داشتم
بعدش ۱۲۰۸

حبیب

شرمنده پاسخ رو زدم!
من با دیدن اسم بعضی نویسنده ها( و نه گوشیهاشون)حس نوستالژیک من برانگیخته شد!
چون باید بگم بعد از مدتها اسمشونو دیدم!
حافظه ی کوتاه مدتم اکتیو شد!
کجایید دوستان و نویسندگان قدیمی؟!

Moji

من که اولین گوشیم موتورولا بود، سال ۸۶ یه V3X گرفتم. اونو دادم بابام و ازون به بعد دیگه فقط نوکیا داشتم!

HALA MADRID

گوشی های الانتونم بگید …… :rose: B-)

صدرا مخملی

حیف
ایشالله سه چهار سال آینده گوشی های امسال رو میگیم چون اگه الان اعلام کنیم فقط در طی سه حرکت از سمت بعضی از کاربر ها ضربه فنی میشیم :))

سروش نصرپور

من که تا سه چهار سال آینده هم همین گوشی رو دارم :yahoo: :bye:

AA

مهم گوشی الانه …

HALA MADRID

اتفاقا خوبه که نظراتتون رو بدونیم هرچند حدس میزنم ۷۰ از دوستان آیفون دارن . B-)

صدرا مخملی

درصد بالاییه هستش توی یک مجموعه !
🙂

ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

آقا صدرا من که میدونم شما آیفون دارین 😉

the next big thing

آقا صدرا متاسفم که بعضی ها انقدر تندرو و بی منطق هستن که شما از گفتن مدل گوشیتون خودداری کردید
ولی حدس میزتم مثل هر آدم حرفه ای شماهم هم یا دیوایس سامسونگی دارید یا اپلی

SONY

والا آقای مخملی فک کنم الان شما از محصولات سامسونگ یا اپل استفاده میکنید نوش جانتون ایشالله بهترشو بتونین بخرین والا هرکس هرچی دوست داره بخره دلیل نمیشه کسی کسیو به دلیل استفاده از گوشی مورد علاقش محکوم کنه کاش یاد بگیریم به علاییق و سلیقه هم احترام بذاریم و تو کار هم فضولی نکنیم

صدرا مخملی

بسیار هم عالی دوست عزیز
ممنونم از این نظر کاملا درست و خوبتون
انشالله همه اینجوری فکر کنیم

Sattar Panjehshahin

آقای the next big thing
من خودم فن نوتم ولی خداییش این حرفت خیلی زشت بود، قشنگ به صورت غیر مستقیم به بقیه برندا توهین کردی، الان هم خیلی تعجب کردم که ترول های سونی نپریدن بهت، ولی مثه این که اونا هم فهمیدن نباید ترول بود ولی شما هنوز نفهمیدی، نمیخواستم توهین بکنم ولی میخواستم بگم نحوه حرف زدنتون رو درست کنی.
ولی خداییش با سکوت سونی دوستان حال کردم، خیلی خوشم اومد.

fouzhan

من هنوز هم گلکسی w دارم ( البته به عنوان گوشیه دوم) این گوشی فوق العاده است :heart: روش سیانوژن ۵٫۱٫۱ نصب کردم فوق العاده تر شده :yahoo: :rose:

ramin.tomcat

آقای Sattar Panjehshahin
اتفاقا ایشون هیچ توهینی نکردن و کاملا درست میگن، نگفتن که بجز سامی و اپل بقیه تندرو و بی منطق هستن.این تندرو و بی منطق ها بین تمام برند ها پیدا میشه.مثلا یه اپلی که ببینه نویسنده گوشیش سامسونگه دیگه نویسنده رو به سامسونگی بودن محکوم میکنه و برعکس.
شما خودت داری مستقیما به هواداران سونی توهین میکنی بعد ایشون رو به توهین محکوم میکنی؟!
دوست عزیز نظرشون رو اشتباه متوجه شدی

Sattar Panjehshahin

ramin.tomcat
منم نگفتم ایشون به فن ها توهین کردن، گفتم به برند توهین کردن “ولی حدس میزتم مثل هر آدم حرفه ای شماهم هم یا دیوایس سامسونگی دارید یا اپلی”، این حرفشون یعنی برند های دیگه و یا مصرف کنننده های دیگه حرفه ای نیستن؟ فقط سامسونگ و اپل حرفه این؟
من خودم از برند های دیگه خوشم نمیات و ففقط از نوت خوشم میات، نه از اپل، نه از سونی و نه از هیچ برند دیگه ای، دلایل خودمو هم دارم ولی نمیام بگم که فقط نوت حرفه ایه.

NASSER MPA

به نظرم گوشی آقای مخملی عزیز SONY باید باشه :mail:

پویا رحمانی

خیر دوست من گوشی ایشون سیب هستش (:

ahmadtiger

شرمنده پاسخو زدم
ولی فکر کنم سایزه گوشی لایو ویت واکمن سونی اریکسونو اشتباه زدید
من همین الانم دارمو ازش استفادم میکنم گوشیه خوبیه انصافن

AliNejadPour

به نظر من هم جالبی میشه اگه گوشی های الانتون رو هم بگید

صدرا مخملی

به پیشنهاد شما انشالله بزودی یک پست نه به صورتی که فرمودید، به عنوان گجت های مورد علاقه هر شخص، خواهیم رفت.
ممنون از شما :rose:

Amirit

داداش تو زمین چمن مصنوعی بودی که . من اولین گوشیم صا ایران پاره آجر بود . بعد یه نوکیا خرکی داشتم نمیدونم چی بود مدلش . بعد کم کم نوکیا ۳۳۱۰ ویه گوشی سونی به اسم z5 یا همچین چیزی. بعد ترشم رسیدم به سامسونگ n100 . شما و نویسندگان ترنجی خیلی به روز پیشرفته این . شایدم سنتون یه جوریه که اینجور شده

S.M

من که میدونم آقای م.خ.م.ل.ی و آقای ع.ط.ا.ی.ی چه گوشی دارن. 😉
مطمعن هم هستم :yahoo:

Moazez

ماشالا سونی اریکسون داشتن اکثریت.

Ali SONY

منم گوشی اولم w595
دومیش galaxy fit
سومیش xperia z1
بعدیشم ایشالا xperia z5 premium

hamidreza2000m

Nokia 3310/Nokia 6600/Nokia N95/HTC Desire HD/Samsung Galaxy Nexus/Iphone 5 & Xiaomi Redmi 2 Enhanced!

✰ BARDIYA ✰

اقای مخملی توی اینستاگرام یه پست گذاشتید سورپرایز ترنجی :yahoo:
میشه بگید چیه خیلی مشتاق شدم بدونم سورپرایزتون چی خواهد بود کی میذارید خبرشو؟؟؟؟ 😉 😉

✰ BARDIYA ✰

من اولین گوشی ای که داشتم
Pantech GI100 بود از همه لحاظ فوق العاده بود اولین گوشی دارای حسگر انگشت هست همین الان هم این گوشی رو دارم البته خیلی استفاده نمیکنم و فقط یادگاری نگهش داشتم و مثل ساعت داره کار میکنه :yahoo:

REZA

اااو
اقای ارشیا جمشیدی کا هم سلیقه بودیما.اون موقع که من این گوشی و خریدم تا یک ماه تو شک بودم!!
واقعا عاشقش بودم.حتی نوکیا واسش اپدیت هم میداد!هم کیفیت صفحه و هم دوربین عالی بودن.تو زمان خودشون خیلی پیشرفته بودن.
اون زمان مردم میومدن از فروشنده ها میپرسیدن: راسته که نوکیا یه گوشی زده که با انگشت کشیدن رو صفحه کار میکنه؟؟
زمانی هم که تو افتاب میزاشتیمش رنگ گوشی قرمز میشد البته بعضی ها هم که نوار ابی داششتن ابی.خیلی جذاب بود.

مطلب هم عالی بود.یاده دوران سونی اریکسون و نوکیا بخیر

AMIR 2311

منم اولین گوشیم سامسونگ گلکسی ایس بود اینقد هنگ میکرد که زدمش تو دیوار از همون موقع دیگه سامسونگ نمیخرم بعد از سامسونگ رفتم سراغ glx خخخخ بعدشم چند ساله که از سونی استفاده میکنم و فن سونیم

SONY 1946

دم اقای سینا عطایی و صدرا مخملی و بقیه دوستان که سونی اریکسون داشتن گرم،معلومه از همون اول خوش سلیقه بودن :rose:

arabian men

آخ آخ آخ سونی اریکسون حکومت میکرد 🙁 راستی ی پیج داریم مخصوص عکاسی با گوشیهای اکسپریا ت اینستاگرام اینم از آیدیش its_a_Xperia واقعا عکسهای فوق العاده ای هست اونجا

Reza 6s

اولین گوشیم سونى اریکسونw700 بود،من از همون اوایل کیفیت صفحه نمایش گوشى برام خیلى مهم بود ولى خب اون موقع اینقده پیشرفت نبود،یادمه رفته بودم علاءالدین تو مغازه ها چرخ میزدم که دست یه فروشنده آیفون دیدم مدلش دقیقا یادم نیس ولى هنوز کسى نمیدونس همچین گوشى اومده وقتى یکم با گوشى کار کرد تا یه هفته تو شوک بودم،کیفیت نمایشگرش اونموقع عقل از سرم برده بود از اون موقع عاشق این برند شدم،الان که فک میکنم میبینم طرف اونموقع با نبود اینترنت درست و حسابى آیفون رو چجورى تحمل میکرد!؟؟؟؟؟

mahyar Apple

من هم اولین گوشیم نوکیا n72 بود :mail:
الان هم ایفون ۶ :yahoo:

Sajjad

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی جالب بود ترنجی خیلی جالب بود
لذت بردم…مرسی

Yasin__73

مال منم سونی اریکسون s500بود خداییش خیلی شیک بود

f.khabiry

یادش بخیر من گوشی d830 سامسونگ داشتم.برای دوره خودش گوشی لوکس و کمی گرون قیمت بود.با دوتا صفحه نمایش ولی کیفیت صدای افتضاح.از بس که کیفیت صداش کم بود انداختمش تو جوب تا بسوزه و مامان بابام برام گوشی جدید بخرن.اول صفحه نمایش کار نمی کرد ولی وقتی خشک شد در کمال تعجب شروع به کار کردن کرد فقط چندتا خط سیاه وسط صفحه افتاد.خلاصه بازم گوشیم رو عوض کردم دوست داشتم نوکیا N96 بخرم ولی رفتم بازم سامسونگ خریدم اونم چی!innov8که اولین گوشی ۸ مگاپیکسلی دنیا بود.عاشقش بودم دوتا بلندگوی استریو دوربین بسیار با کیفیت که هنوزم عکس هاش رو می بینم با پرچمدارهای امروز قابل مقایسه هست.صفحه نمایش بسیار قشنگ و سیستم عامل سیمبین.تازه کلید اوکی هم ماوس لمسی بود.عجب چیزی بود.متاسفانه سه سال پیش شوهرم انداختش تو آب وگرنه هنوز ازش استفاده می کردم واقعا بهش وابسته بودم.

رضا (z best)

اولین گوشیم k310بود موقع خریدش داشتم از خوشحالی پرواز می کردم

SONY

من نوکیا ۵۳۱۰ داشتم سفید یکدست ولی فاتحه اشو خوندم کلا بد اخلاقم عصبی بشم گوشی دستم سلاح تو دستم میشه فقط سونی زیر دست من دووم میاره گوشی w200 داشتم با یه بابایی دعوام شد گوشیو تو سرش خورد کردم یادش بخیر

alirezame

پست خیلی جالبیه :heart:

من اولین گوشیم k750 بود اون زمان بیشتر گوشی ها کارت حافظه نمیخورد اما این گوشی این ویژگی رو داشت و واقعا دنیایی بود برا خودش

تم های مختلف …
بازی های جاوا کیفیت در حد …
یادش بخیر

aqa_yusef

وقتی نوکیا ها رو میبینی احساس میکنی کیفیت ساخت محصول چقدر بالاس ..
واقعا لذت بخشه!!

aqa_yusef

وقتی نوکیا ها رو میبینی احساس میکنی کیفیت ساخت محصول چقدر بالاس ..
واقعا لذت بخشه!! :good:

Kousha

W580 یادش بخیر 🙂 گوشی جمع و جور و باحالی بود بعد اونم یه K800 گرفتم واقعن گوشی شیک و باکلاسی بود دوربینشم که واقعا پیشرو بود اون زمان B-)

se7en_boy

من اول سونی اریکسون w810 داشتم بعدش سونی اریکسون M600.یعنی M600 عالی بود فقط دوربین نداشت.از هر لحاظ عالی بود.تو نت سرچ کنین عکسشو ببینین.تو اون زمان گوشی لمسی خیلی کم بود که M600 یکی از اونا بود

دیوی

ترن.جی از ساعت ۸ تا ۱۱ امشب خواب نیست…
من سامسونگ D500 ,نوکیا ۷۶۱۰،سامسونگ اومینیا اچدی،گلکسی اس ۲،سونی زد۲،نوت ۳

master

متاسفانه مدل گوشی یادم نیست.فقط میدونم گوشی سامسونگ که تاشو با نمایشگر رنگی بود!!! که اون زمان طرفدار نوکیا بودم!

riofarina

اولین گوشی من
nokia 8310

ALONE

من K310 داشتم
اون زمان درسته سخت افزار برندها نزدیک به هم بود ولی هر گوشی که معرفی میشد طراحی خاص خودشو داشت و طراحی شرکتها تکراری نمیشد الان برعکس شده 🙁

TLORDNO

اولین گوشی من e310 سامسونگ
http://forum.hammihan.com/user_images/11_2012/2418.png
۲ هفته طول نکشید فروختمش
اینو خریدم k300 هنوز دارمشcomment image
بعد ۶۶۰۰
بعد ۶۶۳۰
بعد ۳۲۵۰
بعدش …
یادم نمیاد
این اواخر ۵۸۰۰
n8
s4
iphone 5

فکرشو که میکنم میبینم واوووچقد هزینه کردم واسه گوشی :wacko:
حساب گوشیا و مدل هاشون از دستم در رفته

Sattar Panjehshahin

من اولین گوشیم LG kp-500 بود، از همون اول قلم دوس داشتم، بعدیش هم samsung galaxy young بود، بعد از اون هم یه سونی اریکسون لمسی داشتم که یه قلم داشت مثه سرکلیدی آویزون گوشی بود سیستم عاملشم جاوا بود و رنگش نقره ای(اسمشو نمیدونم چی بود)، بعد از اون هم samsung galaxy tab داشتم، بعد از اون هم یهویی به خاطر یه مشکلاتی پسرفت کردم و رسیدم به نوکیای آقای آذری(۶۳۰۳)، الان هم یک ساله گوشی ندارم و کارامو با لپتاب راه میندازم، قراره همین روزا بالاخره یه گوشی که بشه اسمشو گوشی بخرم، samsung galaxy note 5 :yahoo: :yahoo: :yahoo:

anf-b

مشخصه اکثر نویسندگان ترنجی خیلی جوون هستند به غیر از آقای حسین عامریان بقیه از گوشی های نسبتا جدیدتری شروع کردند! یادش بخیر ۳۳۱۰

امین

اولین گوشیم نوکیا ۳۶۵۰ بود.
واقعا لذتی که موقع خرید ۳۶۵۰ بهم دست داد دیگه هیچ وقت تکرار نشد :heart:
اون موقع یه گوشی مثه ۳۶۵۰ دستت میگرفتی ملت با تعجب نگات میکردن :wacko:
اولین گوشی همیشه خاطر انگیزه :heart:
از اینا بگذریم چقدر عمرمون به سرعت داره میگذره 😥

امین

راستی غیر از ۱۱۰۰ و ۱۱۱۲ و اون سامسونگ صفحه ابیه و ۶۶۰۰ بقیه گوشی های نویسندگان محترم خیلی هم قدیمی نیستن…!!!

SONY

اولین گوشیم p910 بود بعدش فروختمش یک K510 خریدم سه ماه بعد W200 بعد از اون نوکیا ۵۳۱۰ بعد از اون سونی اریکسون X10 بعدش ویواز بعد از اون آرک اس بعدش نوکیا ۱۱۰ بعد اون مدتی K320 داشتم مدتی هم گلگسی اس دستم بود حدود یکماه یه مدت نوکیا n70 الانم TX دارم ویک نوکیا ۲۱۵ بدترین دورانی که گوشی داشتم مال نوکیا ۱۱۰ و ان ۷۰ و گلکسی اس بود ان ۷۰ و ۱۱۰ که همش هنگ بودن گلکسی اس هم با اون نمایشگرش چشمامو کور میکرد الان خداییش سوپر امولد نسبت به قبل خیلی پیشرفت داشته گلکسی اس مال خواهرم بود که مدتی دستم بود اون گوشی زیاد دستمون نموند ازش دزدیدن

ADIDAS

اولین گوشی من سونی اریکسون زد ۶۰۰ بود، بعدش جای تید جی وان بعد سونی اریکسون j108i بعد اکسپرا ال بعد هم زد وان انشاءالله سال بعد هم زد ۵٫

emprazol

من اولین گوشیم Sewon SG-1000 بود اون موقع هنوز سامسونگ این شرکتو خریداری نکرده بود بعدش نوکیا ۲۶۵۰ که القاب زشتی بهش میدادن بعد نوکیا ۲۶۰۰ و سونی اریکسون K610 و P990 و P1 و نوکیا N8 و LG Nexus 4 و آیفون ۵s که الان فروختم و منتظر آیفون ۶s هستیم
الانم هواوی Y-550 دستمه

milani

۶۶۰۰
۵۷۰۰
.htc desire hd
htc desire Z
Motorola Defy
lumia 920
Galaxy Note 4
lumia 920
سیر تکاملی گوشیای من
:rose: نوت ۴ رو فروختم ۵ اومد بگیرم

younes118

نوکیا ۲۶۰۰
سامسونگ تاشو
نوکیا ۷۶۱۰
نوکیا ۱۱۱۰
سونی اریکسون P1
نوکیا N70
نوکیا N73
اچ تی سی HD2
نوکیا ۱۱۱۲
آیفون ۴
آیفون ۵
آیفون ۵اس ۲x
واقعا نوکیا عالی بود و هنوز هم ۱۱۱۰ و ۱۱۱۲ رو داریم تو خونه
N73 رو هم همین پارسال فروختم و هنوز سالم بود
الانم تصمیم دارم ۲تا آیفونم رو بفروشم یدونه آیفون ۶اس بخرم و اگه گیر بیاد یدونه نوکیا ۶۶۳۰ چون خیلی دوستش داشتم اما نخریدم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs