حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر خمیده به خانواده گلکسی ای (Galaxy A) اضافه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی ای (Galaxy A‌) سامسونگ در دسته بندی میان رده ها قرار می گیرد که کیفیت ساخت و مشخصات ضروری یک پرچمدار را در خود دارد. علاوه بر این، از نظر طراحی نیز شباهت زیادی با پرچمدار نسل قبلی خود دارند، البته این موضوع را درباره نسل اول آن و مقایسه با گلکسی اس ۵ می توان مستثنی دانست اما در ارایه سری ۲۰۱۶ سامسونگ نشان داده که از اضافه کردن طراحی با کیفیت گلکسی اس ۶ به خانواده گلکسی ای واهمه ای ندارد، همچنین در تصاویر لو رفته می بینیم که سر ی۲۰۱۷ شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۷ دارند. این ها سبب می شود که یک احتمال هیجان انگیز دیگر را برای نسل بعدی این خانواده در ذهن داشته باشیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

samsung-galaxy-s-smartphone-getty

نمایشگر لبه خمیده یکی از موادی است سامسونگ بیش از دو سال پیش رسما رونمایی کرد و در خاص بودن طراحی پرچمدارهایش کمک بسیاری به این شرکت داشت. در گلکسی اس ۶ به دلیل تفاوت قیمت نسبتا زیاد و عدم حلول زیبایی اصلی در اندازه ۵٫۱ اینچی، خیلی استقبال چشمگیری را از مدل اج شاهد نبودیم اما با ارایه بسیار موفق گلکسی اس ۷ اج می بینیم که کاربران آن قدر خوب از نمایشگر دو لبه خمیده استقبال کرده اند که سامسونگ در گلکسی نوت ۷ ناکام (!) نیز تصمیم به حذف نسخه نمایشگر خمیده گرفت و این مدل را کاملا با نمایشگر دو لبه خمیده ارایه کرد، این شایعه برای گلکسی اس ۸ نیز دهان به دهان می چرخد.

یکی از دلایل کاربرد نمایشگر خمیده در مقیاس تولید انبوه را می توان ارایه یک فناوری “سخت برای کپی” عنوان کرد که سازنده را از خیل زامبی گونه تقیلدکارهای چینی جدا کند. بدین ترتیب علاوه بر ارایه یک دلیل محکم برای نوآور بودن و رقابت با رقبای نامدار بازار، محصول شما به راحتی آب خوردن کپی نمی شود و با قیمت یک پنجم نمونه اصلی به فروش نمی رسد!

پس از گذشت ۲ سال این فناوری در دست تولیدکننده های چینی نیز قرار دارد و حالا شاهد چندین نمونه از شیائومی، هواوی و ویوو هستیم که با نمایشگر دو لبه خمیده وارد بازار شده اند. حال زمان آن است که سامسونگ همانند راهبرد ارایه نمایشگر امولد در دستگاه های میان رده و پایین رده خود، تصمیم به ارایه این نمایشگر ویژه در خانواده های پایین تر از پرچندار بگیرد و به این ترتیب در رده پایین تر یک برگ برنده ویژه داشته باشد.

به همین دلیل شایعاتی درباره احتمال راه یافتن نمایشگر دو لبه خمیده به خانواده گلکسی ای (Galaxy A) سامسونگ، احتمالا برای سال ۲۰۱۸ به گوش می رسد! هر چند هنوز زود است که برای ارایه سال بعد گمانه زنی کنیم اما نظر شما چیست؟ نمایشگر دو لبه خمیده را می پسندید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=””][/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام
بنظرم اگه صفحات خمیده ب سرى اى بیاد برا سال ٢٠١٨ احتمالا مدلهاى اى٧ و بالاتر بکار میره شاید هم فقط براى اى٨ استفاده شه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)