حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کمپانی میزو در سال ۲۰۱۷ برای گوشی‌های خود چه نقشه‌ای را در سر دارد ؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

قرار است کمپانی میزو در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در زمینه گوشی‌های هوشمند بیشتر کند تا بتواند طرفداران بیشتری را به سمت خود بکشاند.

با توجه به اخبار پوشش داده شده برای گوشی‌های کمپانی میزو در سال ۲۰۱۷، به تازگی اخباری در منبع خبری GsmArena منتشر شده است که نقشه راه این کمپانی را در سال آینده گمانه زنی می‌کند و چندی پیش نیز در وبسایت ترنجی خبر‌هایی مبنی بر گوشی میان‌رده میزو M5S با بدنه فلزی و پردازنده هشت هسته‌ای ظاهر می‌شود و تصاویر و مشخصات فنی پرچمدار میزو تحت عنوان Legent لو رفت پوشش داده شد که به ترتیب به گوشی‌های میزو M5S و گوشی هوشمند Legent اشاره داشت.

در ادامه خبر منتشر شده از منبع خبری، اولین گوشی هوشمند که قرار است در ماه فوریه عرضه شود گوشی میزو M5S است که پیشتر نیز آن را بررس کردیم و قرار است با پردازنده مرکزی MediaTek’s MT6753 عرضه شود که با توجه به MT6750 که در میزو M5 استفاده شد، جای تعجب ندارد. گوشی بعدی که قرار است از سوی این کمپانی عرضه شود، گوشی میزو Pro 7 است که به چیپست Helio X30 مجهز است و در ماه ژوئن معرفی می شود و همچنین پس از این گوشی هوشمند گوشی Blue Charm S یا MS در ماه جولای با چیپست Helio P25 قرار است عرضه شود.

در ادامه برنامه کاری کمپانی میزو در سال ۲۰۱۷، گوشی MX7 قرار دارد که قرار است در ماه سپتامبر با پردازنده مرکزی Helio P30 عرضه شود و همینطور در ماه اکتبر باید منتظر گوشی هوشمند M6 Note یا Blue Charm Note 6 باشیم که به پردازنده مرکزی Helio P20 مجهز است و در نهایت نیز در ماه دسامبر عضوی جدید از خانواده  Blue Charm / M series با چیپست Snapdragon 626 کوالکام معرفی می شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/meizus_2017_roadmap_purportedly_leaks-news-22448.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........