حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه‌راه چاینا موبایل، از عرضه آی‌فون ۴ اینچی اپل در ماه آوریل و گلکسی S7 در ماه مارس حکایت دارد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

به‌تازگی، تصویری از نقشه‌راه یک شرکت حامل در چین با نام  China Mobile منتشر کرده است که از عرضه آی‌فون ۷C در ماه آوریل خبر می‌دهد. علاوه براین، گلکسی پرچم‌دار آینده سامسونگ با نام گلکسی S7 نیز در ماه مارس به‌همراه نسخه ۲۰۱۶ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A5 و گلکسی A7 عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

آخرین شایعات منتشرشده از یک نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسل برای این مدل کوچک خبر داده‌اند؛ چنین وضوحی، تراکم‌پیکسلی ۳۲۵ ppi را برای صفحه‌نمایش این آی‌فون ۴ اینچی به‌دنبال خواهد داشت. تراشه A9 اپل به‌همراه ۲ گیگابایت رم، این گوشی را در اجرای برنامه‌ها یاری می‌رساند. بنابر گزارشات منتشرشده، آی‌فون ۷C از حسگر اثرانگشت پشتیبانی خواهد کرد و به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. اپل در ساخت این مدل، از فلز استفاده کرده و احتمالاً آی‌فون ۷C با قیمتی بیش‌تر از ۴۶۳ دلار در سه‌رنگ طلایی، نقره‌ای و سیاه عرضه خواهد شد.

در حالی‌که شایعات قبلی از نام آی‌فون ۶C برای این مدل ۴ اینچی خبر داده‌اند، نقشه‌راه China Mobile آن‌را آی‌فون ۷C نامیده است. به‌نظر می‌رسد کمی غیرعادی است که اپل یک نسخه کوچک‌تر از آی‌فون‌های جدید خود را عرضه نماید؛ به‌هرحال، صرف‌نظر از نام این مدل، China Mobile یک آی‌فون ۴ اینچی را در ماه آوریل ارایه خواهد کرد.

مدل دیگری که در این نقشه‌راه جلب‌توجه می‌کند، پرچم‌دار آینده سامسونگ با نام گلکسی S7 است؛ این مدل بنابر نقشه‌راه China Mobile در ماه مارس عرضه خواهد شد. قیمت این گوشی پرچم‌دار، بالاتر از ۳۰۰۰ یوان است. مدل ۲۰۱۶ گوشی‌های میان‌رده گلکسی A5 و گلکسی A7 در ماه مارس با قیمتی بین ۲۳۱٫۵ تا ۴۶۳ دلار عرضه می‌شوند.

انتظار می‌رود گلکسی S7 در ۲۱ فوریه (۲ اسفندماه) به‌همراه چیپ‌ست اگزینوس ۸۸۹۰ با اولین هسته‌های اختصاصی سامسونگ معرفی شود. دیگر شایعات، به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای این مدل اشاره داشته‌اند. علاوه‌براین، گفته شده که ابعاد سنسور، ۱٫۲ اینچ خواهد بود. البته گلکسی S7 با تراشه اسنپدراگون کوالکام در ایالات‌متحده و چین عرضه می‌شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/China-Mobile-roadmap-March-release-for-the-Samsung-Galaxy-S7-April-release-for-the-Apple-iPhone-7c_id76874″ target=”blank” background=”#6AB999″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FaRaZ SONY

عجب! 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی