حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید دوربین های دوگانه همراه با لنر Telephoto برای آیفون ۸

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

هنوز زمان زیادی از عرضه ی آخرین پرچمدار کمپانی اپل یعنی آیفون ۷ نگذشته است که روز به روز با شایعه های آیفون ۸ رو به رو می شویم. در ادامه همراه باشید.

کمپانی اپل اعلام کرده است که به بهانه‌ی ۱۰ ساله شدن خود که در تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، قرار است آیفون نسل هشتم را با تغییرات اساسی و همچنین تکنولوژی‌های جدیدی رونمایی کند. با استناد به اخباری که در وبسیات خبری phonearena منتشرشده است، طبق گفته‌ی Ming-Chi Kuo کمپانی اپل حداقل در یکی از سه نسخه‌ای که قرار است در سال ۲۰۱۷ تولید کند، قرار است از دوربین دوگانه مانند آیفون ۷ پرو استفاده کند اما این نسل از دوربین‌های دوگانه بسیار پیشرفته‌تر از نسل قبلی هستند از این جهت که هر دو لنز به کار برده شده مجهز به OIS یا همان تثبیت‌کننده‌ی تصویر اپتیکال هستند و دومین لنز به کار برده شده لنز Telephoto می‌باشد که امکان زوم کردن اپتیکال را برای عکاسی از فواصل دور به ارمغان می‌آورد.

Ming-Chi Kuo می‌گوید برای پشتیبانی لنز Telephoto از تکنولوژی OIS، ممکن است دایره تصویر عدسی را افزایش دهد که زمان کالیبراسیون را افزایش و درنتیجه فرایند و روند مونتاژ آن نیز پیچیده‌تر خواهد شد. با توجه با این افزایش دایره تصویر عدسی، لنز Telephoto دوباره باید طراحی شود به این دلیل که افزایش دایره تصویر عدسی باعث می‌شود که کیفیت تصاویر در گوشی‌های عکس افت داشته باشد. در آخر Ming-Chi Kuo گفته است که آیفون ۸ در سه مدل عرضه خواهد شد که یکی از آنها به صفحه‌نمایش ۵٫۱ یا ۵٫۲ اینچی از نوع OLED دیگری به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با پنل LCD و همچنین مدل سوم به یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی با پنل LCD، مجهز هستند که نسخه‌ی آخر از دوربین دوگانه پشتیبانی نمی‌کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Dual-camera-equipped-iPhone-8-to-feature-dual-OIS-redesigned-telephoto-lens_id88000″]PA[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........