حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه رز طلایی فبلت هوآوی میت ۸ به‌صورت رسمی معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

فبلت هوآوی میت ۸ در ماه نوامبر سال گذشته، معرفی شد و به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده، تصمیم دارد تا این گوشی را به‌زودی در رنگ رز طلایی عرضه نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

هوآوی میت ۸ در حال‌حاضر در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای برای خرید در دسترس قرار دارد و عرضه این فبلت در یک رنگ جدید، می‌تواند توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب نماید.

در صورتی‌که به رنگ رز طلایی  فبلت هوآوی میت ۸ علاقه‌ دارید، این مدل از ۸ آگوست (دوشنبه، ۱۸ مرداد) با قیمت نزدیک به ۴۲۱ دلار، در دسترس قرار خواهد گرفت. در این تاریخ، پیش‌خرید فبلت آنر نوت ۸ هوآوی به اتمام می‌رسد؛ همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، این گوشی تنها سه روز پس از معرفی رسمی در ۱۱ مرداد، بیش از ۱٫۵ میلیون واحد فروخته است.

Huawei-Mate-8-Rose-Gold-e1470402559110

برای یادآوری، فبلت میت ۸ هوآوی به یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز شده است و تراشه هشت هسته‌ای هوآوی Kirin 950 با چهار هسته پردازشی Cortex-A72 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز چهار هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به همراه چهار گیگابایت حافظه رم، به این گوشی قدرت می‌دهد. برای پردازش وظایف گرافیکی، هوآوی از تراشه گرافیکی Mali-T880 MP4 استفاده کرده است که در حالت کلی، عملکرد آن بسیار مناسب خواهد بود؛ اگرچه در مقایسه تراشه‌های گرافیکی آدرنو به‌کار گرفته‌شده در گوشی‌های هم‌قیمت هوآوی میت ۸، عملکرد این تراشه، چندان رضایت‌بخش نخواهد بود.

برای حافظه‌داخلی، ۶۴ گیگابایت برای مدل رده‌بالای هوآوی میت ۸ با چهار گیگابایت رم، فضا در اختیار خواهید داشت و برای مدل دیگر این فبلت با سه گیگابایت حافظه رم، تنها ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی برای ذخیره‌سازی محتوای کاربران درنظر گرفته شده است؛ با این‌حال، می‌توانید این فضا را تا ۲۵۶ گیگابایت با استفاده از یک کارت‌‎حافظه میکرو SD، افزایش دهید.

دوربین اصلی هوآوی میت ۸، ۱۶ مگاپیکسلی است و از فلاش LED دوگانه استفاده می‌کند؛ این موضوع در ثبت تصاویر در نور کم، می‌تواند کیفیت خروجی تصویر را به‌طور قابل‌توجهی تحت‌تاثیر قرار دهد. با این‌حال، دوربین اصلی تنها می‌تواند با رزولوشن فول اچ‌دی (۱۰۸۰p) با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری نماید و فیلم‌برداری با روزولوشن ۴K برای این فبلت، مطرح نیست. هم‌چنین، برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت‌ فیلم‌برداری Full HD در اختیار خواهید داشت که عملکرد بسیار خوبی دارد. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، حسگر اثرانگشت، سیستم‌عامل اندروید مارشمالو (۶٫۰) با رابط‌کاربری اختصاصی اموشن ۴٫۰ هوآوی، از دیگر مشخصات‌فنی فبلت رده‌بالای هوآوی میت ۸ به شمار می‌رود. لازم‌ به‌ذکر است که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای این گوشی، در دسترس خواهد بود.

[su_button url=”#” target=”blank”]Androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeedreza

واقعا زشت ترین رنگی که واسه گوشی دیدم همین رزگلده
البته خب سلیقه ها متفاوته

joojoo

میت ۸ از نظر بنده خلاقیت و کیفیت هواوی رو میرسونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی