حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بعدی سیستم عامل اندروید «اوریو» نام می‌گیرد؟

بر اساس ادعای هیروشی لوکهایمر که از مدیران اندروید در شرکت گوگل است نام نسخه بعدی سیستم عامل اندروید «اوریو» به معنای بیسکویت کرم‌دار خواهد بود.

با این که سیستم عامل اندروید نوقا همچنان راه دشوار و پر افت و خیزی برای رسیدن به همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی در پیش رو دارد و هنوز مشکلات ناشی از به روزرسانی‌های جدید یکی پس از دیگری بروز می‌کنند، نسخه بعدی سیستم عامل موبایل گوگل در دستور کار قرار گرفته است.

این انتظار وجود دارد که نسخه پیش نمایش توسعه دهنده سیستم عامل جدید اندروید در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت و خرداد) انتشار پیدا کند.

از این نظر که هنوز کمابیش اطلاعات مفصلی در دست نیست، احتمالا جالب‌ترین بخش این سیستم نامی است که برای آن انتخاب می‌شود چراکه همچنان که پیشتر گفتیم هیروشی لوکهایمر از مدیران اندروید در شرکت گوگل که نقش اساسی در سیستم عامل کروم نیز دارد فاش کرده است که نسخه بعدی سیستم عامل اندروید به «اوریو» نام‌گذاری خواهد شد.

این در حالی است که هیروشی لوکهایمر قبلا نیز نام‌های متعددی را برای نسخه‌های اندروید فاش کرده است که البته درست از آب درنیامده‌اند. بنابراین نمی‌توان این ادعای او را تایید کرد و باید برای روشن شدن واقعیت تا ماه آینده میلادی صبر کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33997/android-oreo-could-be-the-name-of-next-os-version/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa76

اندروید ۸ هم اسمش مشخص شد ولی ما هنوز ابدیت نگریفتیم ? (اس ۷ اج )

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار