حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌های قدیمی‌تر اسکایپ برای دو سیستم عامل ویندوز و مک از رده خارج می‌شوند

مایکروسافت اعلام کرد که سرگرم به روزرسانی اسکایپ با هدف ارتقا و بهبود کارایی کیفی این نرم‌افزار است و نیز اعلام کرد که به منظور ایجاد تجربه کاری بهتر برای کاربران مجبور است تا نسخه‌های قدیمی اسکایپ را برای دو سیستم عامل ویندوز و مک از دور خارج کند.

از این رو، نسخه‌های قدیمی اسکایپ شامل ۷٫۱۶  برای سیستم عامل ویندوز و که در دسامبر ۲۰۱۵ انتشار یافت و نسخه ۷٫۱۸  برای سیستم عامل مک از اول ماه مارس قادر به کار کردن نخواهند بود.

کاربرانی که تمایل به استفاده از نرم‌افزار اسکایپ در دو سیستم عامل ویندوز و مک دارند لازم است تا به ترتیب نسخه‌ بالاتر ۷٫۱۶ را برای ویندوز و نسخه‌ ۷٫۱۸ را برای مک دریافت کنند. تازه‌ترین نسخه اسکایپ در ماه فوریه منتشر شده است.

بسته شدن نسخه‌های قدیمی اسکایپ احتمالا بخشی از فرایند انتقال اسکایپ به فضای ابری (cloud) است که شرکت مایکروسافت را مجبور کرده است تا به پشتیبانی خود از ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ و نیز ویندوز آر تی (RT) پایان دهد.

مایکروسافت پیش از این گفته بود که به خدمات‌رسانی خود به ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ و نیز ویندوز آر تی از اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی پایان می‌دهد اما هنوز مهلت زمانی مشخصی معین نشده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/02/04/older-versions-skype-windows-mac-stop-working-1st-march/s”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار