حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار AppComparison مایکروسافت نمونه های مشابه برنامه های اندرویدی شما در ویندوزفون را معرفی می کند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ویندوزفون؟! ویندوز ۱۰ برای موبایل؟! آآآآ…. بی خیال! نرم افزار نداره، بازی نداره، محدوده و … این ها بخشی از دلایلی درونی یا بیرونی ما و دوستانمان برای کوچ نکردن به ویندوزفون است.شاید تا حدی درست باشد اما مایکروسافت می خواهد به ما بگوید که اوضاع آنطورها هم که شما فکر می کنید، خراب نیست. اما چطور می شود فهمید که ویندوزفون برای کوچ کردن ما آماده است یا خیر؟ مایکروسافت یک برنامه جالب طراحی کرده است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد و مسلما طرفداران ویندوزفون از آن برای متقاعد کردن خیلی ها استفاده خواهند کرد، با ترنجی همراه باشید.

Microsoft app comparison for android (6)

اسم این برنامه App Comparison است و توسط مایکروسافت توسعه داده شده است  هم اکنون می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید:

دانلود برنامه App Comparison برای اندروید 

Microsoft app comparison for android (5)پس از دانلود و اجرا، این برنامه از شما می خواهد تا حداقل دو دسته بندی از موارد پیشنهادی به شما را انتخاب کنید. سپس بر اساس لیست برنامه های شما و دسته بندی موارد پیشنهادی انتخاب شده، برنامه هایی را از فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت به شما معرفی می کند. این برنامه ها می توانند دقیقا همان برنامه برای ویندزوفون باشد و یا نمونه مشابهش که همان کار را با تفاوت کمی برای شما انجام خواهد داد.

Microsoft app comparison for android (3)

به جز آن می توانید برنامه های پیشنهادی مایکروسافت را از تب سمت راست انتخاب کنید، در حقیقت اینجا لیستی از بهترین برنامه و بازی های موجود در فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت را خواهید دید.

به نظر ما این حرکت مایکروسافت واقعا یک حرکت موثر است، چرا که شاید واقعا با دیدن پوشش نسبتا راضی کننده ویندوزفون از برنامه های فعلی شما، تشویق به خرید یک دستگاه ویندوزفون و در نتیجه ورود به اکوسیستم مایکروسافت شوید. بد نیست که شما هم آن را نصب کنید و ببینید با توجه به استفاده شما، آیا ویندوزفون می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد؟ لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال در شرف عرضه به بازار هستند و باید انتظار چند ویدیوی تبلیغاتی، کمپین ها مختلف و حرکت های اینچنینی را از سوی مایکروسافت داشته باشیم، هر چند شاید مفیدترین آن ها ارایه همین برنامه اندرویدی باشد، بد نیست که مایکروسافت به فکر ارایه همتایی برای iOS هم باشد.

این برنامه را نصب کردید؟ پوشش ویندوزفون در کارایی های مورد نظر شما چطور است؟ نظر شما درباره کوچ به ویندوزفون چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsofts-AppComparison-shows-you-which-Windows-Phone-apps-match-the-ones-on-your-Android-phone_id76000″ background=”#12b37e”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

واقعا هر کسی که گوشی سونی که تو عکس ها هست داره معلومه خوش سلیقست و از همینجا بهش درود میفرستم :rose:
دم گوگل هم گرم که اجازه ورود همچین نرم افزار های رو به پلی استور میده 😐

Sajjad

این همون پریمیومی هست که هنوز دست ترنجیه

Sajjad

خیلی جالبه برنامه ش
البته هنو جای کار داره
هنوز نمیتونه همه برنامه هامو مچ کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)