حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج عمر باتری گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی سی سامسونگ حاصل نگرش سامسونگ برای تولید یک دستگاه قابل رقابت با رقبای رنگارنگ بازار چین است،. یک دستگاه تمام آلومینیومی با طراحی شبیه به آیفون و مشخصات سخت افزاری وسوسه کننده چون ۴ گیگابایت حافظه رم. موبایل های مختلف برای هر بازار و به هر مقصودی که طراحی شده باشند یکی از فاکتورهای پایه ای که باید در آن خوب باشد، عمر باتری است. امروز می خواهیم نگاهی داشته باشیم به عملکرد باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری گلکسی سی ۵، با ترنجی همراه باشید.

galaxy-c5-1

با نگاهی کلی به مشخصات سخت افزاری گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) می توان انتظار یک عمر باتری متوسط را از آن داشت. حجم باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری برای موبایل های اندرویدی این روزها خیلی بالا نیست و در رده متوسط رو به بالا قرار می گیرد. هر چند رزلوشن نمایشگر ۵.۲ اینچی آن FHD است و در مقایسه با گلکسی اس ۶ که با باتری ۲۵۵۰ میلی آمپری رزلوشن QHD را ارایه می داد مصرف کمتری خواهد داشت. البته در مقایسه با گلکسی اس ۶ باید این نکته را ذکر کنیم که پرچمدار ۲۰۱۵ سامسونگ از چیپست کم مصرف اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده می کند و این در بهینه تر بودن مصرف انرژی به آن کمک می کند.

اجازه بدهید عملکرد باتری گلکسی سی ۵ را در آزمایشگاه GSMArena مرور کنیم:

galaxy-c5

همانطور که می بینید عملکرد گلکسی سی ۵ در وبگردی با وای فای بسیار خوب است، همچنین در پخش ویدیو عملکرد قابل تاملی ارایه می دهد و جالب اینکه تفاوت مدت زمان پخش ویدیو و مکالمه تنها یک ساعت به نفع مکالمه است!

در مقایسه با گلکسی سی ۷ که پردازنده ۱۴ نانومتری اگزینوس و البته باتری بزرگ ۳۳۰۰ میلی آمپری دارد می توان گفت عملکرد در بخش های متفاوت خیلی خوب است اما در بحث مدت زمان آماده به کار مسلما چیپست ۲۸ نانومتری اسنپدراگون ۶۱۷ عملکرد بهینه ای ندارد.

نظر شما درباره عملکرد باتری گلکسی سی ۵ (Galaxy C5) چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_c5-review-1501p3.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

با باتری ۲۵۰۰ شده ۷۵ و این عالیه!
نکته قابل توجه هم ۱۶ ساعت وبگردی هست که فوق العاده هستش با این باتری !

مهدی

خط آخر فکر کنم منظورتون اسنپدراگون ۶۱۷ هست. اخه من اگزینوس ۶۱۷ نشنیدم

Mahdi.ak

چیپست ۲۸ نانومتری اگزینوس ۶۱۷ عملکرد بهینه ای ندارد. این دیگه چیه؟ اگزینوس ۶۱۷ هم مگه داریم؟!

Pouya

واسه میان رده این عالیه فقط کاشکی پرچمداراش هم فلزی میساخت ترجی اگزینوس ۶۱۷ ؟؟؟مگه داریم

Samsung

این طراحی مال آیفون نیست تا قبل از س سیکس آیفون گوشی هاش لبه دار بود مثه آجر این طراحی مال خود سامسونگ شما گوسی اس فور رو در نظر بگیر بعد یتیکه فلزیش کن همین در میاد ایفون اومد ط احی اآچدتی سی و سامسونگ رو دزدید و فلزی کرد حالا شده صاحب سبک این طراحی خود گوشی های سامسونگه فقط قبلا پلاستیکی بود الان کردش فلزی گلکسی کور گلکسی گرند گلکسی مگا همشون اینجوری حالتی دارن ولی پلاستیکی بودن

alifh

فک کنم چیپست سی هفت snap 625

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)