حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مینی کوپر ۲۰۱۶ عریض و طویل تر می شود!

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

مینی تصاویر و جزئیاتی از مدل تازه اش که قرار است در توکیو رونمایی شود را منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
تغییرات جدید بر روی کوپر و کوپر S را می توان در مارس ۲۰۱۶ (اسفندماه) دید. هر دو مدل جدید BMW دارای چرخ های جلوی پلتفرم و موتور سه و چهار سیلندری هستند. بزرگترین تغییر مدل ۲۰۱۶، اتاق جدید ماشین است که ۴/۵ اینچ بزرگتر، ۱/۷ اینچ پهن تر و تقریبا یک اینچ بلندتر از مدل های قبلی است. فاصله بین دو محور ۱/۱ اینچ بزرگتر و فاصله بین چرخ های عقب و جلو نیز بیشتر شده است. این نشان می دهد که به جادار بودن ماشین ۲۵ درصد اضافه شده است.
تقریبا همان سقف پارچه ای مدل قبل در مدل ۲۰۱۶ حفظ شده است. سقف کروک می تواند تا ۱۸ مایل بر سرعت، سرعت را کاهش دهد و تنها در ۱۸ ثانیه باز و بسته می شود.۱۱ رنگ پیشنهادی برای وقتی که سقف کروک ماشین را می بندید وجود دارد.
کوپر و کوپر S دارای موتور توربو ۱/۵L هستند که ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۱۶۲ فوت پوند بر ثانیه گشتاور دارد و ۰-۱۰۰ آن ۸/۲ ثانیه بصورت اتومات است. کوپر S با موتور ۲ لیتری توربو، ۱۸۹ اسب بخار قدرت و ۲۰۷ پوندفوت گشتاور عرضه می‌گردد. داشتن موتور توربو باعث افزایش سرعت، کاهش آلایندگی و همچنین کاهش مصرف سوخت می شود.
جالترین بخش این است که شما می توانید پرچم نقره ای بریتانیا (Union Jack) را روی سقف کروک مینی کوپر ۲۰۱۶ ببینید. قیمت ها مارس ۲۰۱۶(اسفند) اعلام می شود.

mini-vert_2 mini-vert_3 mini-vert_4 mini-vert_5

[su_button url=”http://www.slashgear.com/2016-mini-convertible-gets-longer-and-wider-23411228/” target=”blank” background=”#159f84″]Slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....