حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«میزو» ممکن است ماه آینده تبلت ۷٫۹ اینچی روانه بازارهای جهانی کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شایعات

شرکت چینی «میزو» تصمیم دارد تا نخستین تبلت خود را روانه بازارهای جهانی کند. به همین دلیل، تصویر و طرحی از این محصول در دست ساخت خود انتشار داده است.

به نظر می‌رسد که این تبلت دارای صفحه نمایش ۷٫۹ باشد. بنابراین می‌تواند رقیبی برای تبلت‌هایی مانند Mi Pad 2 ساخت شیائومی و iPad Mini ساخت اپل قلمداد شود.

همچنان که شما نیز متوجه شده‌اید کیفیت تصویر منتشر شده از این تبلت بسیار پایین است. با این همه، تا حدودی می‌توان دریافت که این تبلت ۱۷۲ میلی‌متر بلندا و ۱۰۲ میلی‌متر پهنا خواهد داشت. همچنین این تبلت با نسبت صفحه نمایش ۱۶:۹ عرضه خواهد شد.

برپایه شایعات منتشر شده، «میزو» تصمیم دارد تا این تبلت را در ماه دسامبر رونمایی کند با این هدف که تا پیش از سال نوی میلادی در بازار موجود شده باشد. صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی با میزان وضوح ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکوم یا مدیاتک و رم احتمالا ۳ گیگابایتی از دیگر مشخصات نخستین تبلت «میزو» است.

همچنین این تبلت قطعا از فلز ساخته خواهد شد اما هنگامی که به طور رسمی عرضه شد از بابت این موضوع نیز اطمینان پیدا خواهیم کرد.

۲۰۱۶۱۱۱۱۱۰۳۷۵۰۰۰۱-۱

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://tablet-news.com/2016/11/12/meizu-might-launch-a-7-9-inch-tablet-next-month-heres-a-picture-with-the-device/”]tablet-news[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار