حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان فروش آیفون ۷ آنچنان خوب نیست اما آیفون ۷ پلاس اوضاع بهتری دارد!

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، اخبار

آیا از عشق و علاقه کاربران نسبت به آیفون کم شده است؟ یا شاید اپل راه راه اشتباه رفته است! فعلا هیچ موردی رسما معلوم نیست. اپل مسلما نقشه راه بسیار با دقتی را برای آیفون‌های جدید در نظر گرفته است اما به نظر می‌رسد اوضاع کاملا بر اساس برنامه پیش‌نرفته است. این که می‌گوییم چیزی رسما معلوم نیست دلیل دارد چرا که اپل جلوی انتشار آمار به صورت رسمی را گرفته است. در ادامه همراه باشید.

به قول دوستان اپل نگفته است تحلیلگران که گفته‌اند! Ming-Chi Kuo از KGI با توجه به این که اپل به صورت رسمی اعلام کرده بود میزان فروش هفته‌های اول ایفون را اعلام نمی‌کند، دست روی دست نگذاشته و به سراغ امار و ارقام توسط خورده فروشان رفته است.

صحبت‌های گفته شده توسط Kuo از جایی سرچشمه گرفته است که خورده فروش‌ها گفته‌اند فروش آیفون‌ها در یک نگاه کلی نه شگفت زده است و نه بد اما وقتی به جزییات بیشتر نگاه کنیم، تقاضا برای مدل ۷ بیشتر شده است و حتی فروش بهتری را هم به نسبت مدل قبلی تجربه می‌کند اما برعکس افت کلی به واسطه فروش نه چندان جذاب خود آیفون ۷ است.

شاید این میزان کاهش و یا نوسان در بازار جبران شود. به اصلاح فروش آیفون ۷ اگر کمتر باشد پس حداقل فروش خوب آیفون ۷ پلاس جبرانش می‌کند اما دلیل این اتفاق در سیاست‌های آینده اپل می‌تواند نقش بزرگی داشته باشد. فعلا در مورد آمار دقیق فروش نمی‌توان اظهار نظر کاملی داشت اما به نظر من اگر امکانات هیچ تفاوتی با هم نداشته باشند، این میزان می‌تواند برابر شود. برای مثال فردی تمایل زیادی به داشتن اسمارت فون به اندازه آیفون ۷ دارد اما  ویژگی دو دوربین در مدل پلاس شرایط را عوض می‌کند و بالاخره مدل پلاس را تهیه می‌کند.

البته اگر بخوایم یک دید کلی تر داشته باشیم چه بسا این خود سیاست اپل باشد که مدل پلاس در توجه بیشتری قرار بگیرد. در هر صورت نظر شما چیست؟ آیا تمایل شما به مدل اصلی آیفون است یا مدل پلاس؟

[button type=”link” link=”http://www.forbes.com/sites/ewanspence/2016/09/26/peak-iphone-first-weekend-sales/”]www.forbes.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
danial

با سلام یک سوال داشتم با متن ارتباط نداره من میخوام تمامی اطلاعات گوشیم پاک کنم بهترین روش چیه چجوری کلا گوشیم رو فلش کنم ؟گوشیمم اس ۶ هستش
با تشکر

BENI.chalton

حالا تحلیل گران دارن باز ابروی اپل رو حفظ میکنن،بیا این هم اپل که فروشش داره هر سال کمتر میشه و افت شدیدی داره میکنه و مشتریهاش و طرفداراش دارن هر روز کمتر میشن و به سامت سری اس و نوت های سامسونگ میرن چون هم از نظر کیفیت،دوربین،صفحه نمایش،امکانات خیلی خیلی بهتر و بالاتر از اپل هستن.

دانیال

باز چالتون و نوت و اس و سامسونگ ? مطمئناً از رفتن به سمت سری نوت پشیمون میشن ?

REZA

سلامی دوباره!

اولا که ترنجیه جدید مبارک!
دوما با لپ تاپ ک اومدم خوب شده ولی رو گوشی هنوز کارداره اینم اولین نظرم توی این قالبه!
راستی اکانتای قبلی پاک شد؟من از اول ساختم!

Shahinhhh

سلام نتایج دوربین آیفون۷ اومد پوشش بدید غوغا کرده

کسری

غوغا؟؟؟؟۸۶ غوغاس؟؟؟؟والا پرچمدارای سال پیش امتیازشون بیشتر بود!الان تازه هم سطح جی ۵ شده

Milad.38922

غوغا = گند ? اینطوری در نظر بگیریم درسته ایفون غوغا کرده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....