حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موفقیت سامسونگ از بازار در تابستان امسال؛ پنج منطقه پیشرو در فروش

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

بر اساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده از مرکز پردازش استراتژیک نشان از آن دارد که سامسونگ در تابستان امسال در پنج منطقه پیشرو در فروش بوده و نسبت یه رقبا وضعیت بسیار بهتری داشته است. البته در امریکای شمالی پیش از این در برهه‌های زمانی مختلفی در اختیار اپل بود و آیفون در این به ازا رپادشاهی می‌کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پنج منطقه‌ای که سامسونگ در این بازارها برتری داشته است شامل اروپای غربی آسیا اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا می‌شود. در این پنج منطقه در آسیا و اقیانوسیه سامسونگ موفق‌تر بوده  و در این بازار توانسته ۲۳٫۲ میلیون گوشی تلفن همراه را بفروش برساند. در خاورمیانه و افریقا هم سامسونگ با سهم ۵۲٫۱ درصدی فروش در تابستان همراه بوده است. در بازار اروپای شمالی که همیشه بر سر آن  جنجال بوده است و رقابتی سخت صورت می‌پذیرد ۲۶ درصد بازار را توانسته از آن خود کند و در برابر سهم ۳۳ درصدی اپل از این بازار نشان از رقابتی تنگاتنگی میان این دو شرکت دارد. سامسونگ در این سه ماهه از سال ۱۰٫۵ میلیون دستگاه در اروپای شمالی فروخته است.

این منبع خبری اظهار داشته است در این مناطق در مجموع سامسونگ موفق به فروش ۸۳٫۸ میلیون دستگاه شده که برای مدت این سه ماه موفق آمیز به حساب می‌آید زیرا اپل در این مدت تنها توانسته ۴۸٫۰۴ میلیون دستگاه بفروش برساند. شما در مورد رقابت این دو شرکت چطور فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-snags-the-top-market-share-for-smartphone-sales-in-five-regions-during-Q3_id75600″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
fable

داره برمیگرده…

samsung king

عاشقتم سامی

samsung king

عاشقتم سامی :yahoo:

M.R.P

امیدوارم به مشتریان خاورمیانه(مخصوصا ایران منظورمه) خدمات بهتری هم ارائه بده و موفقیت بیشتری هم بدست بیاره. شرکتی که به مشتری اهمیت بده و خدمات و پشتیبانی خوبی ارئه بده فارغ از اینکه چه برندی هست لایق سود و فروش بیشتر هست. امید دارم در ایران هم کم کم وضعیت بهتر و برای مشتری منصفانه تر بشه.

parhamc1

اپل موفق تره.درسته فروش سامسونگ دوبرابره اپل تقریبا.ولی۹۰درصد سود بازار میره تو جیب اپل.این موفقیت دو شرکت همیشگی نیست کافیه بقیه برندهای چینی مثل هواوی بازارشون رو جهانی کنن اونوقت سهم اپل و سامسونگ از بازار خیلی کمتر میشه

f.khabiry

اگر آندروید نبود این برند های چینی راه خودشون رو به بازار پیدا نمی کردن.اگر سامسونگ بتونه واقعا”سیستم عاملش” و نه مثل چینی ها اینترفیس رو روی گوشی های پرچمدارش تغییر بده من تضمین می کنم شرکت هایی مثل اچ تی سی تایوانی یا سونی ِژاپنی با این کار ورشکسته میشن ولی سامسونگ نه.الان تمام موفقیت اپل توی سیستم بسته اش هست یعنی سودش تو اینه که اینقدر سیستمش رو بسته و کاربرش رو وابسته نگه داره که کاربر حتی حاضر بشه ده برابر پول یه نرم افزار آندرویدی ساده را برای گوشیش بپردازه تا بتونه از یه سری امکانات اصلی بهره مند بشه.پردازنده ها،حافظه ها ،دوربین ها و بدنه ها چیز هایی هستن که از نگاه کاربران عادی دقیقا مشابه هستن.ولی تنها چیزی که جذاب می تونه باشه اینه که بعد از روشن کردن گوشی با چه چیزهای غیر منتظره و دوست داشتنی برخورد می کنی.این همون ویژگی بسیار جذاب و اغوا کننده سیستم عامل هست.وگرنه گوشی های چینی با قیمت کمتر تمام اون چیزاهایی را که گفتم کم و بیش مشابه و یا حتی گاهی اوقات به صورت کپی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی