حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موفقیتی بزرگ برای OPPO ؛ این شرکت موفق شد تا فروش بیشتری را نسبت به اپل در کشور هند تجربه کند

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، سامسونگ، شیائومی، لنوو، موتورولا

احتمالا تاکنون نام شرکت OPPO به گوشتان خورده است. این شرکت نام آشنای چینی در هند به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است و براساس آخرین اخبار این کمپانی موفق شده است به تازگی میزان فروش بیشتری را نسبت به اپل در خاک هند تجربه کند.

با ترنجی همراه باشید…

اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم که کمپانی‌های مطرح چینی خطرناک‌تر از قبل ظاهر شده‌اند و هم‌اکنون به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانند غول‌های تکنولوژی را مورد اصابت گلوله‌های خود قرار دهند. اپل اعلام کرده است که در سال جاری میلادی انتظار کاهش درآمد را دارد و این موضوع می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. مهم‌ترین این دلایل احتمالا طراحی تکراری آیفون ۷ و وجود نداشتن یک قابلیت منحصر به فرد در آیفون‌ها به نسبت دیگر تلفن‌های موجود در بازار است.

بازار هند جای مناسبی برای اپل نیست. این بازار پر ریسک تلفن‌های گران قیمت کوپرتینویی‌ها را نمی‌پسندد و مردم هند ترجیه می‌دهند که تلفن‌های ارزان قیمت خریداری کنند. این موضوع نیز به جمعیت زیاد هند و وضعیت معشیت این ملت بزرگ برمی‌گردد. اپو دارای تلفن‌‌های ارزان قیمت زیادی است و همین مهم سبب شده است تا کاربران هندی توجه بیشتری به تلفن‌های اپو داشته باشند.

Oppo Apple

در ماه آگوست OPPO تقریبا ۸ درصد از سهم بازار را در اختیار داشت و اپل ۶٫۳ درصد از بازار (براساس آمار رسمی منتشر شده توسط Gfk data) شرکت Lyf دارای ۶٫۱ درصد از بازار هند است و کمپانی میکرومکس که در هند حضور دارد ۵٫۴ بازار را تصاحب کرده است. پادشاهی سامسونگ در بازار هند مثال زدنی است و این شرکت با اختلافی عجیب و غریب در رتبه اول ایستاده است. سهم کره ای ها در بازار هند ۴۶٫۹ درصد است.

به عبارت دیگر

Counterpoint نیز آماری در این خصوص منتشر کرده است. براساس ادعای این مرکز آمارگیری اپل دارای ۵٫۶ درصد از بازار هند و اپو دارای ۷ درصد از بازار است. همسایه‌ی OPPO یعنی شیائومی با کمی اختلاف در رتبه بعدی ایستاده است (۶٫۸ درصد)

http://assorted.downloads.oppo.com/static/assets/images/products/r7s/p3_1-8f787b62fc11cfaace7f06b1e0442faf84851082.png

Counterpoint می‌گوید که کمپانی Lenovo-Moto به صورت مشترک موفق به ثبت برند خود بر روی ۸٫۵ درصد از تلفن‌های خریداری شده توسط کاربران شده است. جالب است که بدانید این آمار به نسبت قبل ۱٫۲ درصد کاهش یافته است. این مرکز از ۵۰ هزار نفر در هند پرس و جو کرده است و بر این اساس اطلاعات جدیدی در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. اپل امیدوار است که با عرضه گسترده آیفون ۷ پلاس در شبه جزیره هند فروش بیشتری را در دومین کشور پر جمعیت دنیا تجربه کند. باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gizmochina.com/2016/09/30/oppo-surpasses-apple-sales-value-india/”]gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
six path

اپل سهمی تو هند نداره

Mortazavi

اسمارتفون ها تقریباً دستگاه های مونتاژی هستند
پردازنده اسنپدراگون یا مدیاتک، سنسور سونی ،حافظه داخلی، رم، صفحه نمایش ،سنسور فینگرپرینت و سایر سنسور ها معمولاً از برندهای معتبر مثل سامسونگ، توشیبا، شارپ، ژاپن دیسپلی و غیره تهیه میشه و کیفیت ها نزدیک به هم هستند میمونه بدنه و مونتاژ که چین با قیمت ارزون متریال و کارگر معجزه می کنه واسه همین انقدر تو اسمارتفون پیشرفت کردند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com