حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا از ۱۲ Moto Mods جدید در سال کنونی میلادی رونمایی می‌کند

شرکت موتورولا به تازگی اعلام کرده است که از دستگاه‌های Moto Mods ساخت خود دست کم تا سه سال دیگر پشتیبانی می‌کند و از سوی دیگر در سال ۲۰۱۷ برنامه‌های بزرگی برای Mods دارد.

با این که Moto Mods از نظر تعداد مناسب و معقول به نظر می‌رسند، شرکت موتورولا تصمیم دارد تا ۱۲ Mods دیگر را در سال جاری میلادی معرفی کند و این که همه Moto Mods جدید با تلفن‌هایی که این شرکت در طی سه سال آینده تولید و عرضه می‌کند سازگاری خواهند داشت.

این شرکت با این حال اشاره‌ای به مشخصات فنی آنها نکرده است ولی اگر جای حدس و گمان وجود داشته باشد باید انتظار داشت تا برخی از آنها حاصل کار کمپین در حال انجام ایندیگوگو باشند.

شرکت موتورولا با این ابداع خود می‌توان گفت انقلابی اساسی در صنعت گوشی‌های هوشمند به وجود آورده است که دست کم تا یک دهه دوام خواهد آورد. این شرکت بنا دارد تا در سال کنونی میلادی ۱۲ Mods معرفی کند که مجدد تاکید و یادآوری کرده است که با همه تلفن‌هایی که در سه سال آینده از سوی این شرکت تولید می‌شوند سازگار هستند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/34083/motorola-plans-to-unveil-12-new-moto-mods-this-year/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار