حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا دروید توربو ۲ ضد ضربه است؟

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

موتورلا امشب دو دستگاه جدید معرفی کرد که هر دو تحت اپراتور ورایزن امریکا به فروش خواهد رفت. از این جهت زیاد برای ما اهمیت ندارد اما یکی از دو ادعای بزرگی دارد. موتورلا می گوید که موبایل های امروزی خیلی شکننده اند و این دلیلی برای تولید یک شیشه “نشکن” مخصوص دروید توربو ۲ است. واقعا نمی شکند؟ آ … باید گفت حداقل اینطور ادعا می شود. در ادامه با ترنجی باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

Moto ShatterShield

موتورلا شیشه نشکن که به نام moto ShatterShield معرفی شده است را روی دروید توربو ۲ به بازار عرضه کرده است و سخت مدعی مقاومت بالا در برابر ضربه است. اما چطور می شود که چنین ادعایی مطرح و اولین ویدیو های تبلیغاتی این دستگاه کاملا متمرکز بر قابلت “نشکن” بودن آن است؟ خب ویدیو اول سرنخ ها را به ما می دهد:

[aparat]http://www.aparat.com/v/aobRN[/aparat]

همانطور که دیدید، این فقط یک شیشه محافظه نیست، بلکه ترکیبی از پوشش آلومینیومی، نمایشگر منعطف امولد، صفحه لمسی دولایه برای پاسخ به لمس های کشسانی (حاصل از ضربه) و دو لایه لنز محافظ برای پوشاندن این موارد است. جا دارد که بگوییم سامسونگ هم می توانست با بهره بردن از فناوری امولد منعطف خود چنین شاهکاری را روانه بازار کند، اج بهتر است یا موبایل نشکن؟ اما برگردیم به دروید توربو ۲! مشخصا موتورلا مدت زمان زیادی را در کنار تست های مختلف انجام داده است تا یک فاکتور با اهمیت برای مشتریان را از رویا به حقیقت پیوند زده باشد. اما چرا نشکن بودن یه رویا بوده است؟ ویدیو زیر را که در آن تعدادی موبایل از جمله چند آیفون می شکند را از دست ندهید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/5SQ9r[/aparat]

همانطور که می بینید آمار دلخراشی از شکستن نمایشگر موبایل ها ارایه شد. به عقیده موتورولا از هر ۳ کاربر فقط یک کاربر از شکستن نمایشگر موبایلش جان سالم به در می برد. به نظر ما اغراق آمیز است و شاید هم ما آنقدر خوش شانس بوده ایم که تا کنون جز ۳۳٪ اقلیت آسیب ندیده بوده ایم! همانطور که در این ویدیو دیدید، چند آیفون، موبایل های ناشناس دیگر و احتمالا یک گلکسی اس ۳ شکست. جالب اینجاست که دستگاه هایی با گوریلا گلس ۴ را در این ویدیو تبلیغاتی ندیدیم، هر چند خیلی مشخص روی آیفون متمرکز بود. مشخصا موتورولا از این فناوری خود بسیار خوشحال است و باید منتظر استفاده از آن در دستگاه هایی به جز دروید توربو ۲ هم باشیم.

Mototola Droid Turbo 2 (2)

نظر شما درباره موتورولا دروید توربو ۲ و فناوری Shattershield موتورولا چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/motorola_presents_the_story_behind_the_droid_turbo_2s_shatterproof_screen_alongside_its_first_ad-blog-14697.php” target=”blank” background=”#159f84″]gsmarena[/su_button]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-says-phones-are-too-fragile-today-uses-iPhones-as-examples-in-this-Droid-Turbo-2-ad_id75163″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rock

گوشی خیلی خوبیه
در آزمایشگاه DxO هم امتیاز ۸۴ گرفت و رتبه ی ۴ را بدست آورد و lg g4 رفت زیرش.

pika

همینجوری معمولیشم دوست داشتیم حالا که ضد ضربه اس دیگه محشره :good:
ظاهر شیک – دوربین عالی – باتری حجیم – آا.. صفحه نمایش نشکن!
راستی صفحه نمایش این گوشی مثل سری Gflex از P-OLED ساخته شده

Mr.MJ

امسال همه شرکتا دارن میزنن ب سیم اخر اصلا ادم گیج میشه کدوم رو انتخاب کنه :wacko:

i_love_quality

دقیقا نمیدونم چی شد این آخر سال انقدر موبایل های عالی اومدن
سری Z5 سونی – لومیا ۹۵۰ مایکروسافت – نکسوس های جدید – LG V10 و…
واقعا سخته انتخاب
همشون عالین نکسوس ها برای برنامه نویسان – لومیا برای داشتن ویندوز همراه – ال جی هم خلاقیتش
سونی هم با بهترین کیفیت یک گوشی اندرویدی در جهان ( دوربین – صفحه نمایش – پردازنده و…..)

برای من کفه ترازو بیشتر به سمت Z5 سنگینی میکنه اما بقیه هم عالین
انشاالله هر کس یکی ازشون بخره :rose:

Mehran

واقعا تنوع و رنگ بندی این گوشی ضربان قلب من یکیو تند تر میکنه :heart: :heart:
بسیار زیبا و دوست داشتنی و البته خاص

zanyar

منظورش فک نکنم ۲/۳ موبایلها باشه ، فک منظورش اینه ۲/۳ ما موبایلهامون تا بحال شکسته ! مال من که دو مرتبه شکسته ! و این ویژگی برام خیلی بدربخوره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)