حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا به این زودی‌ها ساعت هوشمند جدید نمی‌سازد

یکی از مدیران اجرایی موتورولا گفته است که ابزار و دستگاه‌های پوشیدنی جذبه و صرفه اقتصادی برای این شرکت نداشته است. بنابراین موتورولا به این زودی‌ها به فکر تولید ساعت هوشمند جدید نخواهد افتاد.

ظاهرا قرار نیست تا در آینده نزدیک شاهد ظهور جانشینی برای ساعت هوشمند شرکت موتورولا موسوم به Moto 360 که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد باشیم.

موتورولا و شرکت لنوو که حکم مادر شرکت موتورولا را دارد اعلام کرده‌اند که هیچ کاری برای عرضه به موقع دومین ابزار پوشیدنی اندرویدی در سال آینده در دست ندارند.

شیکیل بارکات، مدیر بخش توسعه جهانی محصولات موتورولا، در نشستی خبری گفته است که این شرکت “به اندازه کافی تقاضا در بازار نمی‌بیند” تا در این برهه از زمان به فکر ساخت و عرضه ساعت هوشمند جدید بیفتد.

وی حتی گفت که “شرکت موتورولا جاذبه کافی در ابزارهای پوشیدنی نمی‌بیند تا بخواهد هر ساله محصولی جدید در این زمینه بسازد.”

برپایه اظهارات بارکات، ساعت‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های پوشیدنی کارشان زیاد به درد نمی‌خورد چون نتوانسته‌اند آن گونه که لازم است مخاطب را به خود جذب کنند تا به شکل منظم پیگیر محصولات جدید آن باشند.

از این رو، همچنان معلوم نیست که شاهد Moto 360 دیگری باشیم زیرا چنان به نظر می‌آید که صرفه‌ای برای شرکت موتورولا نداشته است. در عین حال آن طور که بارکات گفته است موتورولا بر این باور است که “ساعت مچی هنوز ارزش‌های خود را دارد” و به همین دلیل است که این شرکت هنوز درهایش را به روی احتمال و امکان ارایه دستگاه پوشیدنی جدید نبسته است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.engadget.com/2016/12/02/motorola-pauses-smartwatch-development/”]engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار