حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا به‌صورت رسمی به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا را برای Moto Z و Moto Z Force عرضه کرد

موتورولا به‌تازگی تأیید کرد که دو پرچم‌دار این شرکت یعنی Moto Z و Moto Z Force اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا را دریافت خواهند کرد. هفته گذشته کاربران این محصولات در اپراتور Verizon این آپدیت نرم‌افزاری را دریافت کردند؛ درحالی‌که بسیاری تصور کردند این آپدیت تنها یک نسخه آزمایشی باشد اما ظاهراً همه اشتباه می‌کردند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

امروز شرکت موتورولا اعلام کرد که عرضه‌ی به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا را به‌صورت جهانی از همین هفته آغاز خواهد کرد. بنابراین تمامی کاربران این دو محصول در سرتاسر جهان می‌توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی سایت موتورولا از جزئیات بیشتر در مورد اپراتور و کشور خود مطلع شوند.

در کنار به‌روزرسانی اندروید ۷ نوقا موتورولا اعلام کرد که هردو دستگاه Moto Z و Moto Z Force امکان سازگاری با عینک واقعیت مجازی گوگل Daydream را نیز دریافت خواهند کرد. موتورولا تأکید کرد این دو گوشی هوشمند تنها محصولاتی هستند که به‌جز گوشی‌های خود گوگل از Daydream پشتیبانی می‌کنند.

اگر شما هم از دارندگان Moto Z و Moto Z Force هستید می‌توانید همین‌الان چک کردن را شروع کنید و منتظر دریافت این آپدیت باشید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-makes-Android-7.0-Nougat-update-for-Moto-Z-and-Moto-Z-Force-official_id88062″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

موتورولا همیشه سریعترین اپدیت ها رو داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش