حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورلا ساعت‌های هوشمند جدیدش را معرفی کرد؛ موتو ۳۶۰ مدل ۲۰۱۵ در کنار مدل اسپورت

نوشته

8 سال قبل | 12 دیدگاه | ترنجی

نسخه اصلی موتو ۳۶۰ که معرفی شده بود، در واقع اولین ساعت هوشمند تولید شده نبود اما به خاطر نوآوری فوق‌العاده‌ای که در طراحی و کارکرد یک ساعت هوشمند در ذهن گیک‌ها بوجود آورد، به محبوبیت بالایی دست یافت به طوری که بسیاری از افراد این ساعت را اولین ساعت هوشمند می‌خوانند. گوگل نیز پشتیبان این ساعت زیبا بود و کار آپگرید نرم‌افزاری آن بر دوش این شرکت است. مشخصات قابل قبولی که این ساعت هوشمند ارائه می‌داد، آن را تبدیل به یک ساعت بسیار خوب برای استفاده چند ساله کرده بود و این یعنی بسیاری گمان نمی‌کردند که موتورلا به این زودی‌ها دست به معرفی ساعت هوشمندی جدید که به موفقیت موتو ۳۶۰ قبلی برسد، بزند. به هر حال، نسل جدید این ساعت هوشمند زیبا معرفی شده است که در ادامه با ترنجی، می‌توانید از آن بیشتر مطلع شوید. پس با ما همراه باشید.

طراحی انقلابی موتو ۳۶۰ در ساعت‌های هوشمند، باعث شده است که موتورلا همان طراحی قبلی را تا حدودی حفظ کند. این طراحی جدید با وجود تفاوت‌هایی که دارد اما شکل و ظاهر موتو ۳۶۰ قبلی را به ارث برده است. این ساعت دارای صفحه نمایشی دایره‌ای بوده اما در دو اندازه متفاوت که قبلا هم به آن اشاره شده بود. در این نسل با بهبود عملکرد باتری و سخت‌افزار روبرو هستیم. به هر حال قبل از شروع مفصل بحث، نگاهی به طراحی چشم نواز این ساعت هوشمند بیندازیم؛

New-Motorola-Moto-360-2015 New-Motorola-Moto-360-2015 (1)

 موتو ۳۶۰؛ دو اندازه متفاوت و یک کلکسیون فوق‌العاده برای خانم‌ها! 

New-Motorola-Moto-360-2015 (2)

موتو ۳۶۰ در دو اندازه متفاوت عرضه می‌شود؛ یکی با اندازه ۴۶mm و دیگری با اندازه ۴۲mm بر روی مچ دست شما جا خوش خواهند نمود. طراحی بسیار طریف و زیبای این ساعت، به شما این احساس را نمی‌دهد که گویا یک وسیله اضافی بر روی مچ دست خود دارید، چرا که یک ساعت هوشمند با طراحی فوق‌العاده است. مورد بعدی که به نسل جدید موتو ۳۶۰ افزوده شده، امکان عوض کردن بندهای آن به صورت بسیار سریع است. شما اینبار یک ساعت هوشمند با یک طراحی مشخص تهیه نمی‌کنید، بلکه شما یک ساعت هوشمند یا چندین طراحی دلخواه را تهیه خواهید کرد! این یک خبر خوش برای خانم‌هاست که می‌توانند با دستی باز، ساعت خود را طراحی کنند. البته حالت شخصی سازی ساعت قبل خرید هم وجود دارد که توسط یک وبسایت انجام می‌شود. این سرویس در ایالات متحده آمریکا، مکزیک، آلمان، انگلستان و فرانسه قابل دسترسی است.

moto-5

بندهای این ساعت توسط یک شرکت با اصالت در شیکاگو، تهیه می‌شوند. این بندها همگی با نسل جدید موتو ۳۶۰ همخوانی داشته و شما می‌توانید طرح دلخواهتان را بعد از انتخاب، به ساعت هوشمند خود، هدیه دهید. بندهای فلزی با وزنی سبک و ویژگی ضد زنگ، نیز برای این ساعت هوشمند در دسترس قرار دارد. همانطور که گفته شد، مدل اسپورت این ساعت هوشمند هم برای دوستداران ورزش در دسترس بوده که می‌توانید در ادامه با آن آشنا شوید.

New-Motorola-Moto-360-2015 (3) New-Motorola-Moto-360-2015 (6) New-Motorola-Moto-360-2015 (7) New-Motorola-Moto-360-2015 (9)

مدل اسپورت و ورزشی موتو ۳۶۰

Moto-360-Sport

 مشخصه اصلی یک ساعت اسپورت، داشتن GPS برای نشان دادن مسافت طی شده و سرعت شما یا هر تمرین دیگری است. موتو ۳۶۰ در مدل ورزشی چنین مشخصه‌ای را دارد و شما را در ورزش به خوبی همراهی می‌کند. همچنین این مدل از موتو ۳۶۰، دارای یک جسگر ضربان نبض بوده که سلامتی شما در حین فعالیت را بر روی صفحه نمایش خود نشان می‌دهد. تکنولوژی AnyLight در صفحه نمایش این ساعت، در زیر نور خورشید کیفیت بسیار بالایی را به شما ارائه می‌دهد. این ساعت توانایی مقاوت در برابر آب به مدت ۳۰ دقیقه و عمق ۱/۵ متری را دارد.

Moto-360-Sport (1)

تاریخ عرضه و قیمت موتو ۳۶۰

moto-guide-1

این ساعت هوشمند در حال حاضر برای پیش‌خرید در آمریکا در دسترس است. قیمت آن چیزی حدود ۳۰۰ تا ۴۳۰ دلار بوده که البته این قیمت برای موتو ۳۶۰ اصلی است. قیمت موتو ۳۶۰ مدل ورزشی هنوز اعلام نشده است و باید منتظر بود. این هم باید اضافه شود که هیچکدام از مدل‌های این ساعت، قابلیت شارژ بی‌سیم با شارژر نسل اول را ندارند. در ادامه با تصاویر باقی مانده از این ساعت هوشمند، آشنا شوید.

New-Motorola-Moto-360-2015 (4)New-Motorola-Moto-360-2015 (5)

نظر خود را در رابطه با نسل دوم موتو ۳۶۰ با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-Motorola-Moto-360-2015-and-Moto-360-Sport-officially-unveiled_id73269″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

دلمو برد :-/

riofarina

خیلی خشگله
یه گلایه مدل طرفدارای سونی دارم 🙂
کل دنیا دارن از سامسونگ میگن :rose:
سامسونگ مراسم داره شمارش معکوس نذاشتی :rose:
ترنجی سامسونگ ستیز :rose:
ترنجی چرا مراسم سامسونگ و پوشش ندادی؟ها ها ها :rose:
البته شوخی کردما :heart:
ترنجی ولی محصولات مهمی معرفی کرد و داره میکنه ایول سامسونگ.کاش پوشش زنده میدادی.

samsung king

خدایی سری قبلیش قشگ تر بود

morteza.ZU

اپدیت جدید اس شیش هم اومد که مشکل رم رو حل کرده
ساپورت کنید

reza.tech

خیلی وقته اومده
یه آپدیت دیروز اودم که توی تغیراتش نوشته بود رفع باگ و افزایش سرعت و کارایی
آیکون ها و ظاهر کلی هم مثل نوت ۵ شد و قابلیت live streaming به برنامه دوربین اذافه شد :yahoo: :heart: B-)

Mohammad.Reza

هنوز اون نوار مشکی پایینش هست که!!!خیلی بده ظاهرو خراب کرده.حیف ساعت به این خوشگلی

Master of Puppets

خیلی شیکه اما لامصب اون تیکه سیاهه هنوز هس 😥

MILAD

خوب داره خودش و به نسل اول ساعت اپل نزدیک میکنه ولی هنوز در موارد زیر عقبتر است
نبود نمایشگر OLED
نبود پورت مخفی
نبود سنسور سلامتی دقیق
نبود طراحی ارگونومی
عوض کردن بندش هم باعث میشه خود ساعت زشت باشه
نبود نرم افزارهای اپ استور
اینها رو حل کنه منم یکدونه میخرم تعصب معنی نداره

mohammad reza Hashemi

قلبم درد گرفت 😐

Ari khan

ای کاش باتریش خوب باشه….

MEGA08

عالیییییییییییییییییییهههههههههههههههههههههه :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....