حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر عرضه ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۲ نوامبر باشید

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

فیل اسپنسر، مدیر‌عامل بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که ایکس‌باکس وان در تاریخ ۱۲ نوامبر و یا به‌عبارتی ۲۱ آبان بروزرسانی جدیدی به‌نام Xbox One Experience را دریافت خواهد کرد. این بروزرسانی قبلا به صورت آزمایشی برای برخی کاربران عرضه شده است و حالا زمان آن‌ رسیده که مایکروسافت آپدیت نهایی را عرضه کند. درست همانند وعده مایکروسافت، این بروز‌رسانی در اصل همان سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای اکس‌باکس وان است که قرار است ویژگی‌های جدیدی را برای این کنسول به ارمغان بیاورد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

اگر صاحب کنسول ایکس‌باکس وان باشید احتمالا می‌دانید که رابط‌کاربری این کنسول از همان ابتدای عرضه دارای ظاهری مشابه ویندوز ۸ بوده‌ است، هرچند تا به‌امروز شاهد برخی تغییرات و بهبود‌هایی بودیم، اما درکل تغییرات چشمگیری در رابط‌کاربری اعمال نشده است. حال به‌نظر بازیکنان باید با ارائه این بروزرسانی منتظر یک رابط‌کاربری کاملا جدید برای ایکس‌باکس وان باشند. با توجه به ویدئوی زیر به‌نظر می‌‎رسد که رابط کاربری ایکس‌باکس وان مجهز به ویندوز ۱۰ بسیار شبیه به برنامه XBOX بر روی کامپیوتر‌های شخصی شده است که در عین حال ظاهری جذاب دارد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/vECG1[/aparat]

قابلیت دیگری که بسیاری از بازیکنان انتظارش را دارند قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ در ایکس‌باکس وان است که در این بروزرسانی به کنسول نسل هشتم مایکروسافت اضافه خواهد شد. البته هم‌‌‎اکنون شاهد عرضه چند بازی نسل هفتم برای این کنسول بودیم اما به‌نظر وقت آن رسیده که به‌شکل گسترده‌تری شاهد این ویژگی باشیم.

xboxone-new2

اما یکی از قابلیت‌های بسیار جالب که می‌تواند استفاده از این کنسول در کنار کینکت را جذاب‌تر از همیشه کند، دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت یعنی کورتانا است. متاسفانه مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران باید تا سال ۲۰۱۶ برای استفاده از این ویژگی صبر کنند. نکته عجیب این است که برخی کاربرانی که به این بروزرسانی دسترسی داشته‌اند تواسنته‌اند از کورتانا استفاده کنند. در کل ما به‌شدت منتظریم تا ببینیم مایکروسافت چه ویژگی‌های دیگری را در این نسخه گنجانده است.

نظر شما چیست؟ به‌نظر شما این بروزرسانی می‌تواند این کنسول را محبوب‌تر از همیشه کند؟

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/windows-10-comes-to-all-xbox-ones-on-november-12″ target=”blank” background=”#159f84″]Winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs