حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است سرفیس پرو ۴ در دو اندازه معرفی شود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

با رونمایی از اپل آیپد پرو، کاربران این اکوسیستم اجازه پیدا کردند که از سیستم عامل محبوب خود در صفحه نمایش ۱۲٫۹ نیز استفاده کنند. با این کار قدمی محکم برای رقابت با محصول مایکروسافت یعنی سرفیس پرو برداشته شد اما مایکروسافت محصول تازه نفس خود را هنوز رونمایی نکرده است. منظور ما مایکروسافت سرفیس پرو ۴ است که می تواند گوی رقابت را از رقیب خود بگیرد. در ادامه همراه باشید.

اگر مطالب قبلی نوشته شده را بخوانید برای شما بدین صورت تشریح کردم که شاید مایکروسافت، به سراغ رونمایی از سرفیس پرو ۳ با سخت افزاری بهتر برود تا آن را سرفیس پرو ۴ بنامد اما گویا چنین نیست و ردموندی ها تصمیم دارند تا دو عضو جدید برای خانواه سرفیس رونمایی کنند. یک سرفیس پرو ۴ با صفحه نمایش ۱۲ اینچی همانند سرفیس پرو ۳ و دیگری با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل که چگالی ۱۸۵ppi را به ارمغان آورده است. جدا از نصب پیش‌فرض ویندوز ۱۰  این دستگاه می‌تواند تا ۱۶  گیگابایت رم داشته باشد و از پردازنده های جدید اینتل نیز استفاده کند.

لوازم جانبی زیادی برای سرفیس پرو ۳ طراحی شده است و ظاهر کنونی این دستگاه جذاب برای کاربران جا افتاده است هر چند از نظر نسبت تصویر و اجرای بعضی از نرم افزار ها می‌توان ایراداتی به سیستم گرفت اما مایکروسافت قصد ندارد که تغییرات ظاهری جدیدی را اعمال نماید. شاید، از نظر صفحه نمایش حاشیه اطراف حتی برای مدل ۱۴ اینچ کمتر شود اما ابعاد تغییرات زیادی نخواهد داشت چرا که بر اساس اخبار منتشر شده لوازم حانبی های فعلی برای نسل بعدی نیز کارا خواهد بود.

در سرفیس پرو بعدی از نظر قلم برعکس خود دستگاه تغییرات زیادی را انتظار داریم. این بار قلم مایکروسافت برای عدم شکست در رقابت با اپل آیپد پرو نیز که شده تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد. چه از نظر حساسیت و چه از نظر ظاهری می‌تواند تغیرات زیادی را به خودببیند. شما چه انتظاری از نسل بعدی دارید؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Surface-Pro-4-might-be-available-with-two-screen-sizes_id74357″ target=”blank” background=”#159f84″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
starboy

سلام
دوستان یه سوال بی ربط به متن دارم
اینیستاگرام فیلتر شده یا مشکلی پیش اومده براش برا من وارد نمیشه اپدیتم کردم نشد؟؟

mehdi sami

واسه منم خیلی وقتا درست کار نمیکنه بستگی به اینترنتی که استفاده می کنی داره مثلا برای من اکثر موقع ها با رایتل اینستارو باز نمیکنه ولی با ایرانسل راحت بازش میکنه کلا از وی پی ان استفاده کنی با هیچ اینترنتی به مشکل نمی خوری .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....