حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است به زودی، شاهد عرضه تبلت ۷ اینچی جدید ساخت گوگل و هواوی باشیم

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بازار تبلت‌ها وضعیت خوبی ندارد و تقریبا این موضوع برای همه مشخص شده است. در حقیقت، فلسفه تبلت‌ها نسبت به چیزهایی که در ابتدا دیده بودیم درحال تغییر است و این مورد برای همه شرکت‌ها از جمله مایکروسافت، اپل و حتی گوگل صادق است. البته هنوز یک فضای کوچک برای تبلت‌های معمول بازار باقی مانده است و به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد محصولی تازه در این بخش عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بر اساس گفته‌های ایوان بلس، گوگل و هواوی درحال کار بر روی یک تبلت ۷ اینچی جدید هستند که احتمالا تا اواخر سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد. حدس می‌زنیم که این تبلت، ادامه‌ای بر تبلت فوق‌العاده موفق نکسوس ۷ باشد که در سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد. ایوان بلس اطلاعات دیگری درباره این تبلت در اختیار ما قرار نداده است، اما تنها چیزی که درباره مشخصات سخت افزاری منتشر شده است، استفاده از چهار گیگابایت حافظه رم است که نشان می‌دهد با یک تبلت قدرتمند سروکار داریم. تنها چیزی که در اینجا باقی می‌ماند، نام دستگاه است. اجازه دهید کمی کاراگاه بازی کنیم! زمانی که تلفن‌‌های هوشمند گوگل در هاله‌ای از ابهام قرار داشتند، هواوی، نام تجاری Huawei 7P را ثبت کرد و پس از آن اعلام کرد که این شرکت درحال کار با گوگل برای ساخت یک نکسوس جدید است. اما می‌دانیم که تلفن‌های هوشمند امسال گوگل توسط اچ‌تی‌سی تولید می‌شوند. از طرفی، عدد ۷ به شدت ما را به یاد تبلت نکسوس ۷ می‌اندازد، پس شاید بتوان اعلام کرد که تبلت بعدی گوگل، پیکسل ۷P نام خواهد داشت. شاید افراد زیادی به تبلت‌های ۷ اینچی نیازی نداشته باشند، اما هنوز هم فکر می‌کنیم که تقاضا برای چنین محصولی همچنان وجود دارد.

نظر شما چیست؟ شما درباره پیکسل ۷P چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/A-new-7-inch-tablet-could-be-on-the-way-from-Google-and-Huawei_id85033″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs