حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه مشخصات سامسونگ گلکسی نوت ۷ با گلکسی نوت ۵

نوشته

7 سال قبل | 13 دیدگاه | مطالب ترنجی

سامسونگ از فبلت جدید خود با نام گلکسی نوت ۷ در مراسم Unpacked که هم‌اکنون در سه شهر درحال برگزاری است، رونمایی کرد. گلکسی نوت ۵ دارای ویژگی‌های جدیدی مانند حسگر عنبیه چشم است و همچنین بعضی از مشخصات سخت‌افزاری آن نسبت به مدل قبلی یعنی گلکسی نوت ۵ ارتقاء یافته است. در ادامه همراه ترنجی باشید تا مشخصات گلکسی نوت ۷ و گلکسی نوت ۵ را با هم مقایسه کنیم.

بعضی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۷ نسبت به نسل قبلی ارتقاء یافته و ویژگی‌های تازه‌ای به آن اضافه شده است. با این حال اگر می‌خواهید ببینید که تفاوت بین مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۷ با گلکسی نوت ۵ در چه چیزهایی است، به مقایسه‌ی زیر توجه کنید:

Capture

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/02/specs-comparison-samsung-galaxy-note-7-vs-galaxy-note-5/”]SAMMOBILE[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Gooooogle

عالی حسگر عنبیه چشم گوریلاگلس ۵. Wooooow. عالی فقط باتری و رم و پردازنده l:

باتریشم که با تغیر رلزوشین حل میشه پردازنده اورکلاک کرده فک کنم بهتر بشه دوربینش دیگه رفت داخل من مراسمو زنده دیدم خیلی باحال بود یارو زیر پاش صفحه نمایش نمایش روشن میشد. /:

JAGUAR

صفحه نمایش HDR شاخص ترین نوآوری بود

Chalton

گوریلا گلس پنج چی میگه؟؟؟اون ترول هایی که میخندیدن میگفتن نه نمیزاره حالا بیان من بهشون بخندم،میگفتن منبع بده که گوریلا پنج استفاده میکنه منبع یعنی خودم

amirkasra

نویسنده عزیز امار های نوت ۷ در قسمت پردازنده اشتباه ذکر شده

ali gheysari

واقعا پر از چیزایی عالی و اولین هاست!HDR و عنبیه و اون برنامه های کاربردی مربوط به امنیت و اس پن و گوریلا گلس ۵! وای خدایا چی با این میتونه رقابت کنه واقعا؟

milad.tech

به نظر من تغییرات درخور توجه بود یعنی کسی که بخواد نوت ۵ رو با ۷ عوض کنه دلایل کافی داره
از همه مهمتر هم گوریلا گلس جدید-ضد آب
دوربین سلفی HDR-اسکنر عنبیه و…

ali parvaz

مگه اگزینوس ۸۸۹۳ و اسنپ ۸۲۱نبود پردازنده ها،؟؟؟ اینجا ک ۸۲۰ و ۸۸۹۰ هسش،فرق چندانی نکرده تو بخش سخت افزار اگه اینجوری باشه،پردازنده همون اس۷،رم همون اس۷
عنبیه چشم هم ک به تنهایی نمیشه ازش استفاده کرد و استفاده همزمان هم از هردو لایه امنیتی خیلی وقت گیره مگه اینکه طرز استفاده اش به نحو دیگه ای باشه
بخش دوربین هم تفاوت ها انچنان زیاد نخواهد بود احتمالا مثلا تو DXO بشه ۸۹ یا ۹۰
شیشه پشتشم ک براقه هنوز و کاش ماتش میکرد تا لکه نگیره.باتریشم ک خب ۴۰۰۰نشد ک هیچ ۱۰۰تا هم کم شد البته حتما که حداقل عملکرد و بازدهش نسبت به اس۷ اج بدتر نخواهد بود (امیدواریم)
S PEN هم که خوب شده ، نمایشگر رو هم که فک نمیکنم فرق چندانی با S7 edge داشته باشه(البته من قضیه این HDR ک بعضی دوستان گفتن رو اطلاعی ازش ندارم نمیدونم چیه قضیه اش)
خلاصه که بعضی از قسمت ها اونجور که باید نشد مثل سخت افزار مثل میزان رم و اینا اما بعضی بخش ها هم تا حدودی بیشتر از انتظارات بود مثل حافظه داخلی و قابلیت های قلم و چنتا مورد دیگه.
از الان مبارک خریداران و طرفدارانش

Kamix 1353

چرا با نوت قبلی مقایسه نکردید؟کدوم شرکت شش ماه یکبار داره کل مشخصات رو تغییر میده ؟سالی یک نوت و سالی یک اس.داستان رو اینجوری نگاه میکنند.باطری نسبت قبل ارتقا ۵۰۰ میلی آمپری.

jaredy

دوربین اس۷ !
همون اس پن نوت۵ با چار تا ویژگی به قول خودش جدید !
باتری بزرگتر !
کنترل رزولوشن صفه نمایش!
همون پنل صفه نمایش قبلی !
همون پردازنده رو اس۷ و همون رم !
ضد آب !
مموری کارت!
حسگر عنبیه چشم (با اون همه شرایط که براش گذاشت انگار داشت میگفت اینو کلا ولش کنید همینجوری گذاشتیم یه گوشه ماستشو بخوره ).

گوریلا گلس۵ ام نمیشه به اسم سامسونگ بزنیم چون همه گوشی ها از این به بعد دارنش !

موردی از قلم نیوفتاد که ؟

Kamix 1353

چرا یه مورد از قلم افتاد.
کل تفاوتهای سری زد تا ایکس رو لطفا بنویسید.البته لطف کنید و شیشه ۲/۵ رو جزو تحولات فوق تخصصی نیارید .سپاسگذارم :whistle:
در ضمن جیگر جدول رو گذاشته.این اسمش نوت هست و اونی که شما میگید اسمش اس۷ هست.سالی یه نوت و سالی یه اس.خیلی ساده است.

jaredy

این همه شایعه ! این همه پست فکر کنم ۲۰۰ تا پست راجب این گوشی گذاشتید !
غول غول نمیدونم این حرفا !
آخرش این بود ؟
ضد آب ؟ مموری؟ عنبیه ؟ باتری ۳۵۰۰ ؟
بجز گوریلا گلس همه چیزهایی که داره قبلا بقیه داشتند !
مبارک طرفداراش !
گوشی کامل و زیبایی هست من انکار نمیکنم ولی اون حجم از اخبار پوشالی و بزرگنمایی بی سابقه بوده

Darkgroom

موافقم باهاتون
یه نفر یه حرف خوبی زد … نوت گوشی ای بود که قبل از معرفیش زیادی بزرگش کردن، من قانع نشدم از این تغییرات اندک
مبارک طرفداراش، ظاهراً که همشون راضین

Kamix 1353

آخرش از کدوم قسمت ناراحتی از حجم اخبار یا خوده گوشی؟جدول رو گذاشته و با نوت قبلی مقایسه کرده.این که شما نمیخوای ببینی و دوست داری با اس ۷ مقایسه کنی داستان خودش رو داری و بالا توضیح دادم به اون نظرت که محتواش مثل همین بود.
حجم اخبار زیاده چون هم سامسونگ و هم گوشیهاش مهم هستند برای همه.س ا یتها هم دوست دارند پوشش بدن.انتظار نداری که مثلا ده تا مقاله در مورد شیشه ۲/۵ یه برندی بنویسن؟یا در مورد عمر رقت انگیز باطریهاش؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی