حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت گوگل پیکسل ایکس ال با آیفون ۷ پلاس

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، گوگل

سرعت اجرای برنامه ها در کنار مدیریت صحیح حافظه رم یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید تلفن همراه هوشمند است. اگر شما گران ترین پرچمدار بازار را بخرید ولی در اجرای برنامه و بازی ها تاخیر داشته باشد و یا زمانی که از یک برنامه بیرون می روید تا کار دیگری انجام دهید، برنامه قبلی بسته شود یک تجربه کاربری عذاب آور را شاهد خواهید بود. در این مطلب می خواهیم مقایسه سرعت داشته باشیم بین آیفون ۷ پلاس و گوگل پیکسل ایکس ال در اجرای برنامه ها و فراخوانی آنها از حافظه رم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

google-pixel-vs-iphone-7-plus-2

گوگل پیکسل ایکس ال با آخرین سخت افزار موجود در بازار و جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید ارائه شده است و می خواهد الگوی صحیح پرچمداران اندرویدی باشد. آیفون ۷ پلاس نیز با ارتقاء سخت افزاری عالی می خواهد صدر نشین بودن همیشگی آیفون ها را در این زمینه حفظ کند. هر دو می خواهند بهترین باشند اما در این میان تنها یک برنده باقی خواهد ماند! نتیجه این مقایسه سرعت را در این ویدیو با هم خواهیم دید:

[aparat id=”IclyG”]

همانطور که دیدید مشخصا آیفون ۷ پلاس بهتر از پیکسل ایکس ال عمل کرد. از رفتار پیکسل ایکس ال می توان دریافت که مدیریت رم هنوز پاشنه آشیل این سیستم عامل است و گویا قرار نیست بهبود پیدا کند. تنها پرچمدار اندرویدی که تا کنون در این تست ها خیلی عالی عمل کرده است را می توان وان پلاس ۳ دانست که ۶ گیگابایت حافظه رم دارد!

نظر شما  مقایسه سرعت بین گوگل پیکسل ایکس ال و آیفون ۷ پلاس چیست؟ کدام پلتفرم را ترجیح می دهید؟ این تست ها چقدر برای شما اهمیت دارد؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/channel/UChYU73igK5wQhWAXPh3X8PA”]phonebuff[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nasser

علارقم همه جذابیت های اندروید اما آیفون همیشه در عملکرد و کیفیت بالاتر از اندروید هست. بعد ۵سال استفاده از اندروید نهایتا تصمیم به استفاده از آیفون گرفتم اما تا سال بعد صبر میکنم.

Alibitaraf

اگر برتری گوشی و سبستم عامل سرعت بیشتر تو بالا اوردن برنامه هاست من امروز نوت ۵ خودمو میفروشم میرم یه ۱۱۰۰ میخرم??
خب مشخصه ios سبکتر و روون تره? مقایسه این دو سیستم عامل از ریشه اشتباهه

msss

احسنت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)