حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی وب‌سایت: پرسش و پاسخ در محیطی جذاب تر

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

ممکن است درطول روز سوالاتی در ذهن شما نقش ببندد که خیلی از آنها در زمینه فناوری اطلاعات باشد. برای یافتن جواب های سوالات خود چه کار می‌کنید؟ امروز شما را میخواهیم با سایتی آشنا کنیم که می‌توانید سوالات خود را در زمینه فناوری اطلاعات مطرح کنید در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Screenshot from 2015-11-20 20-32-32

جواب پلاس کار خود را در تاریخ ۹۴/۳ شروع کرده است و توانسته در کمترین زمان جایگاه خوبی را در میان دوست‌داران تکنولوژی پیدا کند، جواب پلاس جایی می‌باشد که کاربران در فضایی صمیمی و دوستانه با هم به اشتراک گذاری اطلاعات می‌پردازند، شما می‌توانید با ثبت نام در این سایت جواب‌ سوال‌های خود را در رابطه با فناوری اطلاعات در کوتاهترین زمان دریافت کنید.

یکی از ویژگی‌های اصلی این سیستم، راحتی در استفاده و فراهم آوردن محیطی ساده است. فراموش نکنید که آخرین اخبار ترنجی نیز در سمت چپ آن قرار داد!

[button url=”http://javabplus.ir” postid=”” style=”btn-success” size=”btn-lg” target=”_blank” fullwidth=”true”]جواب پلاس[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mousavi007

سلام بر تیم ترنجی
اقا نمیخواید بررسی اکسپریا زد ۵ پریمیوم رو بگذارید

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

یک سوال دارم:
سایت جواب پلاس رو مدیران سایت ترنجی ساختن؟ ، منظورم اینکه زیرمجموعه سایت ترنجی هست یا نه این دو سایت از هم جدا هستن و فقط همدیگر رو لینک کردن؟

درضمن چرا طراحی این سایت رو شبیه به سایت جواب ۲۴ درآوردین؟ من ذهنیت خوبی نسبت به سایت جواب ۲۴ ندارم چون هر چی سوال پرسیدم به جواب نرسیدم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....