حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی‌های بلک بری بعد از پریو هم ادامه خواهد داشت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

مدیر عامل بلک بری در گفت و گو با فاکس بیزینس نیوز از آینده‌ی این شرکت سخن می‌گوید. جان چن در مصاحبه با فاکس بیزینس نیوز تنها به سؤالات پاسخ نداد بلکه از سیاست‌های آینده این شرکت پرده برداشت و گفت پریو تنها گوشی اندرویدی این شرکت نیست و به مدت دو سال طراحی پریو به طول انجامیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مطلب بسیار جالبی که آقای چن اظهار داشت این بود که بازار نسبت به پریو روی خوشی نشان داده و این شرکت در بازار تجارت سختافزارها خواهد ماند. او همچنین بیان کرد که بعد از پریو محصولاتی از بلک بری در راه هستند که شاید آنها هم مبتنی بر اندروید باشند و شاید نسخه‌ی اندرویدی بلک بری پاسپورت هم در این میان مطرح شود و به بازار بیاید. این اظهارات نشان از آن دارد که اگر پریو خوب فروش برود بلک بری مدل‌های مشابه مبتنی بر اندروید دیگری را روانه بازار خواهد کرد.

در این بحث که امنیت بلک بری چگونه است او با یک سؤال در مورد امنیت بلک بری عکس العمل نشان داد و گفت می‌تواند که عهد ببندد که بلک بری هیچگاه هک نمی‌شود. آقای چن گفت” کدهای اختصاصی بلک بری مدیریت دستگاه را کاملاً تحت کنترل دارد و از آنجایی که این کدها غیر قابل نفوذ هستند بسیار مشکل خواهد بود که کسی بتواند این دستگاه‌ها را هک کند و پریو نیز از همین گروه دستگاه‌های امن است.”

چن معتقد است خریداران جوان این گوشی‌های هوشمند به پریو بسیار احترام خواهند گذاشت. متأسفانه جوانان به سیاست‌های محافظه کارانه که پیش از این بلک بری در پیش داشت استقبال نکرده‌اند. شما در مورد سیاست جدید بلک بری چطور فکر می‌کنید؟

 

[aparat]http://www.aparat.com/v/x4OQd[/aparat]


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/BlackBerry-CEO-John-Chen-tells-FOX-Business-News-that-there-is-life-after-Priv_id75557″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی