حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی نسل جدید تصفیه کننده‌ی هوای شیائومی

در ماه مارس ۲۰۱۶، شیائومی برند جدیدی برای اکوسیستم و محصولات خانگی خود به‌نام Mija را معرفی کرد، که اولین محصول این اکوسیستم پلوپز هوشمند شیائومی بود. روز گذشته شیائومی محصول جدیدی را از برند Mija معرفی کرد که این محصول نسخه‌ی جدید تصفیه کننده‌ی هوای شیائومی ، Mi Air Purifier Pro است.

۱۱۳۴۱۷tigg1x1niw2ug6xx

ظاهر Mi Air Purifier Pro تقریبا شبیه نسل قبلی است، با این تفاوت که یک نمایشگر OLED  بر روی دستگاه اضافه شده است. در نسل قبل بررسی وضعیت هوا می‌بایست توسط اپلیکیشن موردنظر بر روی گوشی مشاهده می‌شد. بر روی این نمایشگر شما قادر به دیدن وضعیت هوای اطراف و مولفه‌هایی از قبیل دمای محیط، رطوبت، وضعیت کارکرد و … هستید. این نمایشگر مجهز به یک سنسور نور(Ambient Light Sensor) است که میزان روشنایی صفحه نمایش را طبق نور محیط تنظیم می‌کند. بنابراین نگرانی مشخص نبودن صفحه در روز یا اذیت شدن کاربر توسط نور نمایشگر در شب وجود ندارد.

۱۱۲۱۵۰krt9kzag9mlgatsz

صفحه نمایش این تصفیه کننده هوا توسط یک حلقه احاطه شده است که مطابق با کیفیت هوای اطراف به رنگ‌های سبز، زرد و قرمز درمی‌آید.

mi-air-purifier-pro-8

نسخه‌ی جدید تصفیه کننده هوا با قابلیت‌های بهتری نسبت به قبل معرفی شده است. مسیر به جریان انداختن هوا در این نسخه طراحی جدیدی را تجره کرده و سیستم تنظیم هوای جدید در این نسخه نرخ تصفیه کنندگی هوا یا (CADR(Clean Air Delivery Rate را تا عدد ۵۰۰ بالا برده است.

۱۱۲۱۵۵xgr7suggxtk17c1g

(CADR استانداردی برای کیفیت تصفیه عوامل آلوده کننده شبیه گرد و خاک یا دود سیگار توسط یک فیلتر تصفیه کننده است. هر چه عدد CADR یک تصفیه کننده بالاتر باشد، محصول بهتری است).

شیائومی مدعی است که عملکرد این نسخه نسبت به نسل پیشین ۶۱٪ بهبود داشته، همچنین این نسخه قادر به تصفیه‌ی هوای ۶۰ متر مربع از فضای داخلی است که نسبت به پوشش ۳۷ متری نسل قبل یعنی Mi Air Purifier 2، پیشرفت بزرگی به‌حساب می‌آید.

۱۱۲۵۲۲npfebk0vbvbezp3b

این تصفیه کننده هوا از سنسور لیزری با دقت بالا بهره می‌برد که قادر به شناسایی ذرات تا سایز ۰٫۳ میکرومتر است(۰٫۳ μm) و داده‌ها و گزارش‌های فعالیت سریعا بر روی صفحه نمایش دستگاه نشان داده می‌شود. این میزان دقت، این محصول را دقیقتر و سریعتر از بسیاری از تصفیه کننده‌های موجود در بازار قرار می‌دهد.

mi-air-purifier-pro-4

این محصول برای کنترل وضعیت فیلتر‌ها از سیستم بازشناسی با امواج رادیویی(RFID) استفاده می کند.

با استفاده از برنامه Mi Home بر روی گوشی خود می توانید کیفیت هوای محیط را بررسی کرده، دستگاه را خاموش یا روشن کنید، آن را در پروفایل‌های مخصوص قرا دهید و …

۱۱۱۵۴۲cuasacrr2a6gpqzx

فروش این محصول روز ۱۱ نوامبر بر روی سایت شیائومی آغاز خواهد شد. قیمت این محصول نیز ۱۴۹۹ یوان چین معادل تقریبی ۲۲۰ دلار آمریکا است.

 

در آخر گالری عکس‌های این محصول را می‌بینیم:

۱۰۴۸۱۱trs7zw4jfpywo7rs

۱۰۴۹۰۷v567151y6b66m7iq

۱۰۴۸۴۹t4u1ggazezuuzsnq

۱۰۴۹۴۸aoqtyooimlivpeiq

۱۰۵۴۳۶vtpneuocqlhxtxoi

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://en.miui.com/thread-399318-1-1.html”]MIUI Forum[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mmtech

با عرض سلام خدمت آقا مازیار گل خوشحالم که این افتخارو پیدا کردم که از مطالب نابت استفاده کنم خوشحال هستم بلاخره زمینه ای هر چند کوچیک واسه شکوفا شدن استعداد های فوق العادت پیدا کردی
موفقیت روز افزونت رو از خدای منان خواستارم واقعا
?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down