حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی رسمی مایکروسافت سرفیس استودیو (Surface Studio)

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، مایکروسافت

مایکروسافت سرفیس استودیو (Surface Studio) نام کامپیوتر All in One این شرکت است که دیشب در کنفرانس ۶ آبان معرفی شد، دستگاهی که هیچ شایعه ای درباره آن منتشر نشده بود و انتظار رونمایی آن را نداشتیم. در ترنجی درباره سرفیس استودیو خوانده اید و حالا نوبت به تماشای ویدیو معرفی رسمی این دستگاه توسط مایکروسافت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

کامپیوتر شخصی رومیزی All in one مایکروسافت دستگاه بسیار زیبایی است که سخت افزار قدرتمند و فناوری های خاص خود را دارد. از یک جهت می توان تمام عادت های تجربه کاربری یا سرفیس ها را اینجا دید و از طرف دیگر اندازه بزرگ آن و دسته بندی که در آن جا می گیرد متفاوت با تبلت های سرفیس است.

مشخصا این کامپیوتر All in one مایکروسافت رقیبی برای iMac های اپل و سرلوحه ای برای تولید کننده های All in one های ویندوزی است، دستگاه هایی که به شدت عقب تر از فناوری روز به نظر می رسند. اجازه بدهید ویدیو معرفی رسمی سرفیس استودیو را از مایکروسافت با هم ببینم:

[aparat id=”sktGw”]

به نظر بسیار جادویی و زیبا است که حتما دوست داریم آن را تجربه کرده تا ببینیم مایکروسافت تا کجا توانسته است ویندوز را برای نمایشگر رزلوشن بالا و البته رابط کاربری لمسی بهینه کند. نظر اولیه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)