حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکلات امنیتی مهم را در محصولات اپل پیدا کنید تا برنده جایزه ۲۰۰ هزار دلاری شوید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

مثال‌های زیادی را می‌توان زد که نشان می‌دهد امنیت هیچگاه صد در صد نیست. شرکت اپل در اقدامی جالب برای کسانی که می‌توانند مشکلات امنیتی خاصی را در یکی از محصولات اپل مخصوصا آیفون و یا آیپد (در اصل iOS) پیدا کنند، جایزه‌ای در نظر گرفته است که ارزش دلاری آن برابر با ۲۰۰ هزار دلار است. در ادامه همراه باشید.

تجربه نشان داده است چنین مسابقه‌ای بازخورد بسیار مثبتی برای شرکت‌ها داشته است و باعث شده که بسیاری از مشکلات برطرف شود. اجرای چنین مسابقه‌ای از بعد دیگر نشان می‌دهد که ادعای شرکت بر سر مورد امنیت بسیار زیاد است. در جریان کنفرانس Black Hat cybersecurity در لاس‌وگاس آقای Ivan Krstic از بخش امنیت شرکت اپل این مسابقه را اعلام کرد و گفت صرفا پیدا کردن یک مشکل برای دریافت جایزه کافی نیست بلکه هکر باید بتواند به دسترسی‌هایی خاصی و یا اطلاعات اسمارت‌فون دست پیدا کند.

این مسابقه از ماه آینده شروع خواهد شد و دسته‌ای از هکر‌ها تمایل نشان داده‌اند. برای این که بتواند به جایزه مسابقه دست پیدا کنید، باید با هک کردن یکی از آی‌دیوایس‌های iOS اپل و گرفتن دسترسی، سپس اعلام آن به شرکت اپل خود را به عنوان برنده مسابقه نشان دهید. البته لازم به ذکر است که برنده یک نفر نیست و صحبتی از محدودیت در جایزه گفته نشده است پس بهتر است بگوییم که هک کنید و ۲۰۰ هزار دلار دریافت کنید!

بازخورد این رقابت‌ برای اپل یسیار زیاد است اگر هکر های کمی بتوانند به ۲۰۰ هزار دلار دست پیدا کنند، نشان می‌دهد که iOS از امنیت بالایی برخوردا است. البته این را در نظر بگیرید شاید منفعت داشتن دسترسی به آیفون قربانی بسیار بیشتر از ۲۰۰ هزار دلار باشد! 🙂

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Hack-Apple-and-get-paid-as-much-as-200000_id83876″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.leader

قبلا پیدا شده >> آیفون<< :mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....