حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Gear A یا همان Orbis سامسونگ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

بازار ساعت های هوشمند در حال پیدا کردن هویت و زمینه استفاده خود هستند، در حقیقت در حال پیدا کردن فرهنگ استفاده و جا افتادن مواردی که کاربران واقعا به حضور چنین موجودی پشت دستشان نیازمند هستند. اگر نگاهی به آزمون و خطاهای شرکت ها بیاندازید کاملا متوجه می شوید که شرکت ها در حال محک زدن سلیقه بازار هستند. برای مثال samsung Gear تا Gear Fit و Gear 2 و Gear S. هر کدام به شکلی و به کاربردی. سامسونگ همه طرح های ممکن را آزموده و حالا می خواهد ساعت هوشمند دایره ای بسازد و از رده ای که در آن قرار گرفته است می توان انتظار کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فرد، در کنار مشخصات میانه تا بالارده را داشت. امروز مشخصات Gear A لو رفته است و می خواهیم با هم آن را مرور کنیم. با ترنجی باشید.

2348-68448b40b6015287b0d22343dcaa458c-1430146068-Eud7-column-width-inline

مدت هاست تصاویری از پتنت های ثبت شده سامسونگ برای یک ساعت هوشمند با روش تعامل، طراحی و رابط کاربری متفاوت و منحصر به فرد را می بینیم. مشخص نیست تا چه حد به عمل نزدیک شود. حتما می دانید سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را در سال ۲۰۱۳ و با گلکسی نوت ۳ در شهویور ماه ۱۳۹۲ معرفی کرد. یک تحول در طراحی و کارای،  سال بعد و همراه با گلکسی نوت ۴ و نوت اج رونمایی شد، Gear S. حالا کم کم به معرفی گلکسی نوت ۵ که احتمالا ۲۱ مرداد ماه خواهد بود، نزدیک می شویم و پر بیراه نیست که انتظار معرفی یک ساعت هوشمند نو که بتواند برگ برنده سامسونگ در طراحی و کارایی باشد  را داشته باشیم.

samsung-orbis-gear-a-1431509366-ekRz-column-width-inline

مشخصات سخت افزاری لو رقته از Gear A عبارت است از چیپست اگزینوس ۳۴۷۲ که دارای پردازنده ۲ هسته ای به فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز است، پردازنده ۴ هسته ای Mali-T400 به فرکانس ۴۵۰ مگاهتز است، ۷۶۸ مگابایت حافظه رم، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۵۰ میلی آمپر باتری! این ساعت از بلوتوث نسخه ۴٫۱ پشتیبانی می کند اما برای راه های ارتباطی دیگر، شاید نسخه های مخصوص دارای Wi Fi و با پشتیبانی از Wi Fi Direct هم عرضه شود. از دیگر حسگر های این ساعت دوار سامسونگ می توان به فشارسنج، ضربان سنج، شتباسنج و GPS اشاره کرد. رابط کاربری این دستگاه نسخه دوباره طراحی شده سیستم عامل تایزن، ویژه ساعتی با نمایشگر دوار است.

اما گفتیم نمایشگر، Gear A نمایشگری از نوع Super AMOLED و به رزلوشن ۳۶۰*۳۶۰ پیکسل دارد که البته هنوز اندازه نمایشگر مشخص نیست. نظر شما درباره ساعت احتمالی سامسونگ چیست؟ آیا این طرح برگزیده سامسونگ برای توسعه خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/07/15/exclusive-samsung-gear-a-orbis-specifications/” target=”blank” background=”#46bfb1″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

فوق العادست. برترین ساعت هوشمند! هوشمندی واقعی و تمام عیار! B-)

aminoffline

۲۵۰ mA جدا ؟ :negative:

محمد کردزنگنه

خدارو چه دیدی شاید با بهینه سازی های سخت افزاری و نرم افزاری بتونه عمر همین باتری رو به یک روز و نیم تا دو روز برسونه اگر کمتر از این باشه :negative:

محمد کردزنگنه

دید خوبی به ساعت های هوشمند فعلی ندارم سامسونگ چند تا ساعت تولید کرده و می تونه با تجارب و بازخورد هایی که تا حالا بدست آورده یه ساعت خیلی خوب تولید کنه البته دو فاکتوری که از نظر من مهمه یکی خوانایی زیر نور خورشید و دومی هم عمر باتری خیلی خوبه.

Blue Tech

با اینکه طرفدار سامیم و امیدوارم که بتونه از پس اون اپل واچ بی نمک بر بیاد ولی کلهم هیچ کدوم از این مزخرفات رو قبول ندارم چون ساعت نیستن اصلا…
اسباب بازین
فقط ساعت های میکانیکی سوئیس
باید بمونیم ببینیم تگ هوئر چی داره برمون
:yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)