حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نکسوس ساخت هواوی مشخص شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

درحالیکه هنوز خبری از گوشی نکسوسی LG نیست و همه برای ورود آن لحظه‌شماری می‌کنند، لو‌دهنده مشهور، Evan Blass که همه آنرا به نام @evleaks می‌شناسیم اطلاعاتی جالب توجه از دستگاه نکسوسی جدید هواوی منتشر کرده است و ظاهرا باید این بار خودمان را برای عرضه‌ی ۲ مدل نکسوس به صورت همزمان آماده کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

با‌وجود اینکه الجی درحال ساخت یک دستگاه جدید به نام نکسوس‌۵ (۲۰۱۵) است، شایعه شده که هواوی هم قرار است با همکاری گوگل یک فبلت جدید را روانه بازار کند، محصولی که ادامه راه نکسوس ۶ را د‌ر‌ پیش خواهد گرفت.

با توجه با توییت @evleak، نکسوس هواوی حتما یک فبلت خواهد بود، آنهم با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی از نوع QHD. این موضوع نشان می‌دهد که سایز صفحه نمایش اندکی از نکسوس ۶ کوچکتر است ولی ازهمان رزلوشن استفاده می‌کند که خبر از تراکم پیکسلی بالاتر می‌دهد.

همچنین این منبع ادعا کرده است که این دستگاه از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند، و از آنجایی که اندروید M از سنسور‌های اثر انگشت پشتیبانی می‌کند از این ادعا تعجب نخواهیم کرد. از آنجایی که فقط می‌توانید ۱۴۰ کاراکتر را در یک توییت تایپ کنید، @evleaks این اطلاعات را به صورت خلاصه ارائه داده است. پردازنده اسنپ‌دارگون ۸۲۰ و بدنه تمام فلزی از دیگر ویژگی های این دستگاه خواهد بود. همچنین گفته شده که نکسوس جدید در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا نکسوس های جدید برای شما جذابند؟

[su_button url=”http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/huawei-s-nexus-phone-just-got-outed-in-all-its-glory-1299276″ target=”blank” background=”#46bfb1″]Techradar[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
im80za

حس خوبی نسبت به هواوی ندارم.
اگر به سونی و الجی میداد خیلی بهتر بود

احمد

منم حسی بدی دار ولی مشخصاتش بد نیسمثل اینکه اسنپدراگون۸۲۰ خوب عم خواهد کرد

Samsung--Electronics

مشخصات خوبه ولی هواوی یه جوریه :negative: :negative:
باید می داد سونی یا htc که اوضاع جالبی ندارند
راستی این Evan Blass که گقته بود کنار می کشم.چی شد دوباره لیک داد بیرون؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :wacko: :unsure:

Blue Tech

ای کاش اینو تو قیمت پایین بزنه یچی تو مایه های نکسوس ۷ سابق ۱۹۹دلار و ۲۹۹دلار البته با ۸۲۰ و sense id و بدنه ی تمام فلز و صفحه ی Qhd احتمالش کمه
بجاش تو ماله الجی همه چی رو بترکونه از سخت افزار و بدنه و … حالا قیمتیم یکم بالا برد مهم نیست
اینم مسئله ایه که ایوان گفته بود دیگه نازمو نکیشین بر نمیگردم…
چرا برگشت بعد!؟

milad7

دو دسته آدم هستن که شدیدا میخوان بقیه را متقاعده کنن کار خوبی کردن…!!!

*یکی اونایی که گوشی هوآوی خریدن

*یکی هم اونایی که ماشین چینی خریدن

AMIN MILAN

نکسوز دیگه بدرد نخور شد

Ehsan.YZ

من ارزش زیادی برای خانواده ی نکسوز قائلم ولی مگه سامسونگ والجی و اچ تی سی و… مردن که گوگل میخواد بده یه شرکت چینی واسش بسازه :scratch:

ahmadM2

به نظرم داده یه نسخسشو هواوی بسازه تا توی چین هم بتونه فروش کنه
برای فروش جهانیشم که الجی هست
ولی خداییش تو این موقعیت باید میداد اچ تی سی یا سونی بسازن تا هم کیفیتش خوب باشه هم این شرکتا وضعشون تو بازار ثبات پیدا کنه و بهتر بشه هواوی که با این گوشیهای … و ارزونش فروششو میکنه

Different_boy

گوگل باد هوا شده سخت نکسوزهاش.بنظر من فقط بخاطر پایین در اومدن قیمت تموم شده داده هوآوی بزنه.وگرنه مشخصاتش که مثل بقیه پرچمدارها عالیه.نرم افزارش هم که گوگل تامین میکنه.هواوی فقط نقش تولید کننده رو داره نه چیز دیگه.پس میشه بازهم روش حساب کرد.فقط میمونه لوگوی هواوی که ی چسب برق حلش میکنه!!!!!!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs