حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نسل جدید Galaxy A7 سامسونگ رویت شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

شرکت سامسونگ انتظار می‌رود در اوایل سال آینده نسل جدید، گوشی‌های‌هوشمند سری Galaxy A را معرفی کند. ما تاکنون شاهد انتشار شایعاتی پیرامون Galaxy A5، Galaxy A3 و در نهایت Galaxy A7 بودیم. حال به تازگی مشخصات نسل جدید Galaxy A7 باری دیگر افشا شد که نشان می‌دهد با میان‌رده قابل توجه‌ای رو به رو هستیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

نسل جدید سری Galaxy A همچنان از بدنه فلز و شیشه‌ای برخوردار باشند و گران قیمت‌ترین مدل آنها علاوه بر استاندارد IP68 به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در عقب مجهز است. از دیگر ویژگی‌ها لو رفته Galaxy A7 می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی AMOLED full HD اشاره کرد که پیش از این مدل قبل با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی FHD روانه بازار جهانی شد.

پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ هشت هسته‌ای، حافظه رم ۳ گیگابایتی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 دیگر ویژگی این رده‌بالا سری Galaxy A است. برخورداری از استاندارد IP68 به معنای ضدآب بودن نسل جدید Galaxy A7 آینده است که در پرچمداران ۲۰۱۶ سامسونگ نیز مشاهده کردیم.

احتمال داشته سامسونگ پیش از پایان سال این گوشی‌هوشمند را معرفی سازد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/samsung-galaxy-a7-2017-specs-rumored/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH